Tekstbehandlings program
Fra : MacJohn

Dato : 16-10-06 14:41

Hej alle!

Nogen der kender til et tekstbehandlings program til Mac?

Jeg har mange ting og sager liggende fra min tid med PC, så programmet
skal gerne kunne læse og vise mine .doc filer fra Microsoft Word.

Jeg har søgt på Microsoft, og kan se at man kan købe Office pakken til
Mac. - Men kan man mon ikke nøjes med at købe Word? (det kunne jeg ikke
se nogen steder)

Mvh
John

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-10-06 14:46

MacJohn <john@skrivikkedettebasix.dk> writes:

> Jeg har søgt på Microsoft, og kan se at man kan købe Office pakken til
> Mac. - Men kan man mon ikke nøjes med at købe Word? (det kunne jeg
> ikke se nogen steder)

Mens du leder kan du hente NeoOffice eller OpenOffice som kan vise
Word filer.

Fra : Steen

Dato : 16-10-06 14:53

MacJohn skrev:
> Hej alle!
>
> Nogen der kender til et tekstbehandlings program til Mac?

Yessir - NeoOffice: http://www.neooffice.org/

Steen

Fra : MacJohn

Dato : 16-10-06 14:58

Steen wrote:

> Yessir - NeoOffice: http://www.neooffice.org/

Tak. Jeg prøver.

John

Fra : Steen

Dato : 16-10-06 15:06

MacJohn skrev:
> Tak. Jeg prøver.

Det kan du roligt gøre - det er et knaldhamrende godt program.
Det er en sløv satan at starte op - men derefter kan man arbejde med
diverse formater, lave .pdf-filer og andet godt!

Steen

Fra : Michael Horn

Dato : 16-10-06 15:53

MacJohn <john@skrivikkedettebasix.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har søgt på Microsoft, og kan se at man kan købe Office pakken til
> Mac. - Men kan man mon ikke nøjes med at købe Word? (det kunne jeg ikke

www.openoffice.org
http://download.openoffice.org/2.0.4/index.html?focus=download

Michael Horn

Fra : Erik Gjøe Geleff

Dato : 20-10-06 23:33

Hvis du kun skal arbejde med Word-filer, kan du bruge "icWord", der er et
udmærket program. Det læser wordfiler uden videre og fungerer som et
udmærket tekstprogram, der så også kan gemme som word-filer.
Find det evt. ved at skrive icWord i google - eller bare direkte i Safari.

Venlig hilsen

Erik Gjøe Geleff