Print på CD/DVD
Fra : tiper@vip.cybercity.~

Dato : 16-10-06 08:17

Hejsa

Har en ven der også er overgået til MAC men han savner et program der
gør at han kan printe direkte på CD/DVD medier. Han havde et program
til sin PC men det virker ikke på MAC.
Hvor findes der sådan et program til OSX?

/
Jesper

Fra : Jens F

Dato : 16-10-06 09:39

tiper@vip.cybercity.dk wrote:
> [...]
> til sin PC men det virker ikke på MAC.
> Hvor findes der sådan et program til OSX?

Mon ikke det er en del af printerdriveren for den pågældende printer.
Det er det i hvert fald for min Canon printer.
--

Jens F

Fra : tiper@vip.cybercity.~

Dato : 21-10-06 09:37

Jens F skrev:

> Mon ikke det er en del af printerdriveren for den pågældende printer.
> Det er det i hvert fald for min Canon printer.

Nej, så vidt jeg kan forstå virker den ikke til iMac'en

/
Jesper

Fra : Villy

Dato : 21-10-06 10:21

<tiper@vip.cybercity.dk> wrote:

Hej
Hviken printer har din ven, det kunne måske hjælpe
Mvh. villy

Fra : tiper@vip.cybercity.~

Dato : 05-11-06 23:59

> Hej
> Hviken printer har din ven, det kunne måske hjælpe
> Mvh. villy

Det er en Canon Pixma IP3000
Den CD der fulgte med virker ikke til Mac'en
/
Jesper

Fra : Villy

Dato : 06-11-06 16:47

> Det er en Canon Pixma IP3000
> Den CD der fulgte med virker ikke til Mac'en
> /
> Jesper

Hej Jesper
Tanken var at hvis du havde samme printer som mig, ville jeg kunne
hjælpe dig, med det lillle selvstændigt program som medfølger ved
købet. men jeg har en canon Pixma iP 5000 og canon Pixma MP 800,

Mvh. Villy