rette video info i iTunes7
Fra : Peter Ursin

Dato : 06-10-06 20:18

Har opgraderet til nyeste iTunes 7.
Før kunne man rette om en video var TV Show eller Movie eller Music
Video. Nu sker der slet intet når man vælger get info på en videofil. Er
det min installation af iTunes der er noget galt med eller er det bare
sådan?

--
Peter Ursin

Powerbook G4: 17", 1.67GHz, 2GB RAM, OS 10.4.3

Fra : Thomas

Dato : 06-10-06 22:39

"Peter Ursin" <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Video. Nu sker der slet intet når man vælger get info på en videofil. Er
> det min installation af iTunes der er noget galt med eller er det bare

Når du vælger Vis info kan du jo også vælge mellem 4 mener jeg forskellige
faneblade, på det end af dem, kan du vælge gener.
Sådan er det ihvertfald hos mig i den nye Itunes

Thomas

Fra : Peter Ursin

Dato : 07-10-06 10:00

Thomas <tholo@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> faneblade, på det end af dem, kan du vælge gener.
> Sådan er det ihvertfald hos mig i den nye Itunes

Det kunne jeg også før i iTunes 6.
Hvis du i iTunes7 får denne mulighed når du vælger Vis info på en
videofil, så er det min installation der er gået noget galt med. Jeg
prøver en geninstallation.

Fra : Peter Ursin

Dato : 08-10-06 15:41

> [...]

> faneblade, på det end af dem, kan du vælge gener.
> Sådan er det ihvertfald hos mig i den nye Itunes

Det virker hvis jeg logger ind som anden bruger.
Hvordan bærer man sig ad hvis jeg skal fejlsøge. Hvor er det mest oplagt
at starte? Er det en Widget der kan være problemet, er det en plug-in?