Fejl ved videresend i Apple Mail / Mail.ap~
Fra : peterhm@gmail.com

Dato : 02-10-06 17:52

I dag markerede jeg et mail i Apple Mail og trykkede 'Videresend'.

Apple Mail komponerede ved en fejl en blanding af to forskellige mails
fra min mailbox - mails som ikke lå lige ved siden af hinanden.

Har nogen oplevet noget lignende - eller bare generelt at Apple Mail
fucker mailfiler, index osv. op?

--
Peter

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-10-06 18:45

On 2006-10-02 18:52:17 +0200, peterhm@gmail.com said:

> [...]
> fra min mailbox - mails som ikke lå lige ved siden af hinanden.
>
> Har nogen oplevet noget lignende - eller bare generelt at Apple Mail

Jeg har aldrig været ude for det med Mail. Jeg har set det på MacSOUP
og Unison. Det skyldes, at der er mange meddelelser i hver fil. Nogle
gange går der kuk i opdelingen af dem. Som regel hjælper det at lukke
nyhedsgruppen og åbne den igen. Mail har som sagt aldrig gjort det, og
jeg har videresendt og omdirigeret masser af e-mail.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : peterhm@gmail.com

Dato : 03-10-06 12:41

Henrik Münster wrote:

> [...]
> nyhedsgruppen og åbne den igen. Mail har som sagt aldrig gjort det, og
> jeg har videresendt og omdirigeret masser af e-mail.

Tak. For at vurdere Apple Mail generelt vil jeg gerne høre om fejl
generelt...især fejl der skader data...men jeg hører gerne om alle
fejl.

Jeg har selv haft problemer med tidligere versioner kombineret med at
disken var fuld.

--
Peter