TNT Express = dårligt trænede rhesusaber?
Fra : Eskimo

Dato : 27-09-06 16:15

Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT
Danmark?

Fået lovet hjælp af en Frank Ibsen som lover højt og helligt selv at
sætte en ny label på den fejlbehandlede pakke, som så skulle komme næste
dag. Den kom ikke....

Hvordan kan en international gigant være mindre kompetent end PestDanmark.

Hvem er erstatningsansvarlig, TNT eller Apple?

Ser jeg nogensinde mine penge igen?

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 16:31

Eskimo wrote:
> [...]
>
> Hvordan kan en international gigant være mindre kompetent end PestDanmark.
>
> Hvem er erstatningsansvarlig, TNT eller Apple?

Du er i al fald ikke ansvarlig når tingene bliver sendt som pakke. (kan
man overhovedet sende noget som pakke uden det er forsikret)

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-09-06 17:31

On 2006-09-27 17:14:33 +0200, Eskimo <Eskimo@igloo.net> said:

> Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT Danmark?

Nej.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Karl Antz

Dato : 27-09-06 17:56

> Nej.

pyha - nu er jeg beroliget: huslægen siger der er ingen der har oplevet
bortkomne forsendelser fra Applestore

stor og undskyld - ku ikke dy mig ...
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-09-06 22:13

On 2006-09-27 18:55:37 +0200, karl@antz.dk (Karl Antz) said:

> pyha - nu er jeg beroliget: huslægen siger der er ingen der har oplevet
> bortkomne forsendelser fra Applestore
>
> stor og undskyld - ku ikke dy mig ...

Helt i orden. En del af min uddannelse omhandlede at berolige folk. Det
er skam meget vigtigt at kunne
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : ufo

Dato : 27-09-06 19:00

Eskimo wrote:
> Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT
> Danmark?

Ja, det har jeg faktisk. Jeg havde bestilt i MacBook og en taske via
Applestore. Da forsendelsen blev afleveret indeholdt den kun tasken,
ingen Macbook. Og chaufføren var kørt, da jeg opdagede at
kvitteringen vedrørte begge forsendelser.
Apple store var ekstremt effektive og det endte med at TNT måtte
påtage sig erstatningsansvaret og jeg fik en ny Macbook. Kan dog ikke
vide om det er TNT Danmark eller et andet sted undervejs fra Kina som
har bøffet sagen.

hilsen Es

Fra : Peter Ursin

Dato : 27-09-06 19:10

Eskimo <Eskimo@igloo.net> wrote:

> [...]
>
> Hvordan kan en international gigant være mindre kompetent end PestDanmark.
>
> Hvem er erstatningsansvarlig, TNT eller Apple?

Det kan vel aldrig blive dit problem sålænge du ikke har kvitteret for
at have modtaget forsendelsen. Det er bare at henvende sig til
Applestore og høre hvornår de leverer. Problemer med forsendelsen er et
anliggende mellem Apple og TNT. Jeg kan ikke se man som forbruger skal
ligge og ringe til TNT og rede trådene ud.

--
Peter Ursin

Powerbook G4: 17", 1.67GHz, 2GB RAM, OS 10.4.3

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-09-06 21:54

Eskimo <Eskimo@igloo.net> wrote:

> Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT
> Danmark?

Ja.

> Hvem er erstatningsansvarlig, TNT eller Apple?
>
> Ser jeg nogensinde mine penge igen?

Om ikke andet kan du jo med god ret fremføre overfor dit
kreditkortselskab/bank, at du ikke har modtaget den betalte vare, og
derfor få beløbet tilbageført.

Mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-06 03:21

Hejsa,

> Har andre oplevet at deres ordre fra Applestore er bortkommet hos TNT
> Danmark?

Jeg har indtil videre brugt TNT 10 gange.

De 9 gange har jeg oplevet fejl og mangler i mere eller mindre
graverende omfang.

I mere end halvdelen af tilfældene har jeg oplevet at deres
support-linje har stukket mig en plade.

Jeg vil absolut ikke anbefale dem.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Eskimo

Dato : 28-09-06 11:17

Jens Kristian Søgaard wrote:
> [...]
> graverende omfang.
>
> I mere end halvdelen af tilfældene har jeg oplevet at deres

Nu har en manager hos TNT rent faktisk fundet pakken (siger han) og
lovet at den bliver kørt ud direkte (siger han).

Jeg skal holde jer orienteret om hvordan det går, GYYYS!

Krys fingre for mig!

/Eskimo

--
Hvornår kommer så den snestorm?

Fra : Eskimo

Dato : 28-09-06 11:47

Eskimo wrote:

> [...]
> lovet at den bliver kørt ud direkte (siger han).
>
> Jeg skal holde jer orienteret om hvordan det går, GYYYS!

Så ankom pakken!

Ser ud til at være OK.

Trods alt en lykkelig udgang.

Jeg vil dog nok tænke mig om mere end to gange før jeg bruger AppleStore
igen, så længe de ikke tilbyder forsendelse via Posten. Der er jo nogle
tredieparts forhandlere man kan købe Apple produkter hos (Proshop.dk,
f.eks).

/Eskimo

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-06 12:00

> [...]

> igen, så længe de ikke tilbyder forsendelse via Posten. Der er jo nogle
> tredieparts forhandlere man kan købe Apple produkter hos (Proshop.dk,

De gange jeg har bestilt direkte har jeg aldrig oplevet TNT som andet
end hjælpsomme og kompetente ... så jeg kan ikke genkende din
beskrivelse.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-09-06 14:45

On 2006-09-28 12:59:38 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas von
Hassel) said:

> De gange jeg har bestilt direkte har jeg aldrig oplevet TNT som andet
> end hjælpsomme og kompetente ... så jeg kan ikke genkende din
> beskrivelse.

Jeg har også kun gode erfaringer, og jeg har handlet rigtig meget på
Apple Store. Jeg har endda fulgt trackingsiden, og når pakken er kommet
til Kolding om morgenen, har jeg nogle gange ringet og bedt dem
aflevere pakken på min arbejdsplads. Når man bestiller en vare, kan man
jo ikke vide, hvilken dag den kommer. Dermed kan man ikke altid
planlægge, at der er nogen hjemme.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 28-09-06 12:06

Eskimo wrote:

> [...]
> igen, så længe de ikke tilbyder forsendelse via Posten. Der er jo nogle
> tredieparts forhandlere man kan købe Apple produkter hos (Proshop.dk,

jeg kan ikke lide proshop, de sendte mig engang de forkerte blæsere,
og de vil ikke reparere mit bluetooth headset bare fordi armen var
mere end 6 måneder for at falde af. Den var gået løs efter mindre.

I stedet købte jeg et nyt headsæt et andet sted.

JonB

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-06 12:29

Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:

> [...]
> mere end 6 måneder for at falde af. Den var gået løs efter mindre.
>
> I stedet købte jeg et nyt headsæt et andet sted.

Ifbm. apple så er de heller ikke autoriserede forhandler ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...