Hjælp til iTunes 7.0
Fra : Johnny Louis

Dato : 24-09-06 21:24

Jeg har problemer med at brænde en Audio-cd fra den nye iTunes 7.0 der
skal bruges på et musikanlæg.
Jeg brænder fra en spilleliste og når den er færdig, laver den sangene
som Quicktime lyd som jeg kun kan afspille på computeren.
Hvad gør jeg forkert ?
Jeg mener at indstillinger er sat korrekt.

Rita Louis
MacBook 2.0, med 2 GB ram,
og en ægtefælle jeg troede vidste alt om Mac.

Fra : Jon

Dato : 24-09-06 22:40

Johnny Louis <bendatafjerndette@postman.dk> wrote:

> [...]
> som Quicktime lyd som jeg kun kan afspille på computeren.
> Hvad gør jeg forkert ?
> Jeg mener at indstillinger er sat korrekt.

Innstillinger --> Avansert --> Brenning (norske termer)
Sett denne til Audio-CD.
--
/Jon
Mail: echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : Johnny Louis

Dato : 24-09-06 23:14

Jon <see_signature@mac.com.invalid> wrote:

> Innstillinger --> Avansert --> Brenning (norske termer)
> Sett denne til Audio-CD.

Det har jeg gjort uden at det hjalp.

Rita Louis