Site test - Takker
Fra : // Ralley

Dato : 23-06-01 15:20

Hej NG

Da jeg har mange folk som siger at de ikke kan se siden ordentlig, beder jeg
jer om I ikke gerne vil teste siden og give mig jeres kommentar.

Jeg har ingen proglemer med at se siden hverken i IE eller NS.

Siden ligger på http://www.postgaard.dk/

På forhånd tak
// Ralley

Fra : Jensen

Dato : 23-06-01 15:30

Umiddelbart ser det jo meget elegant ud. Dog vil jeg mene, at du har
komprimeret din overskrift alt for meget, da den er meget hakket og grumset.
Det er selvfølgelig noget du har gjort for hurtig indlæsning, men da siden
ellers er skrabet for unødigt grafik ville jeg nok vælge 20-25 Kb's
størrelse. Der kommer ikke noget frem, når man klikker på linksene, men det
er nok med vilje ?
Mvh.
Klaus

Fra : // Ralley

Dato : 24-06-01 10:51

hmmm........det er faktisk ikke med vilje. Der skulle helst komme noget.
Hvilken browser bruger du?

Fra : Jensen

Dato : 24-06-01 22:26

Set med IE5. Så vidt jeg kan se, er din side ikke opbygget med frames. I
dine links refererer du til destinationsrammen "main", men hvis denne ramme
ikke eksisterer går der vel guk i det. Fjern target="main" i dine links.

Fra : // Ralley

Dato : 25-06-01 20:42

Jo den er bygget op med frames...............men ikke med et <FRAMESET>.
Jeg har brugt et tag der hedder <IFRAME> istedet.
Så kan man nemlig lave et frame i en celle i en tabel,

// Ralley

Fra : Asger Lund Mikkelsen

Dato : 26-06-01 13:07

Du har en bedre chance for at få svar, hvis du bruger den rigtige
gruppe, som er dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Men her er mine bemærkninger:
Når jeg ser siden i Internet Explorer, ser den egentlig meget pæn ud,
men er den ikke lidt bar? Og der sker ikke noget særligt, når jeg
klikker på links, dvs, den står og loader et eller andet, men der kommer
ikke noget til syne. Det ser sådan her ud for mig:
ved brug af Internet Exporer 5.00.

I Netscape (4.75) ligner det en brækket arm! Se her:
Kan du ikke gøre venstre ramme lidt bredere? Og måske eliminere
scroll-baren i den øverste ramme? - Men i det mindste får man da
indholdet at se!

I begge tilfælde er der brugt Windows 98 med skærmen i 800 x 600
pixel, og ægte farver (32 bit).
Venlig hilsen Asger