kedeligt problem efter update på 1.67 PBoo~
Fra : tom

Dato : 17-09-06 16:57

Jeg har netop opgraderet Itunes og QT pro på en bærbar 1,67 G4 ( 17
tommer) Og nu er det jeg har problemer??
Problemet er at min firewire400 port og mit ethernetstik ikke længere
fungerer/reagerer..
Jeg har endnu ikke prøvet med en ipod, da jeg først lige har bestilt en
( ny) men tre harddiske og alt netværk virker ikke længere..
Gode råd..
er der noget plist eller andet der skal smides ud eller ??

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-09-06 17:21

tom <spam@bam.dk> wrote:
> Gode råd..

Genstart ell. login/out og vend tilbage for at fortælle, hvad du _har_
gjort.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : tom

Dato : 17-09-06 19:28

On 2006-09-17 18:21:01 +0200, spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) said:

> Genstart ell. login/out og vend tilbage for at fortælle, hvad du _har_
> gjort.
>
> /Preben

Nåede at tænke tanken..... sluk og tag batteri ud, før jeg læser dette...
Itunes og eller QT pro ( nyeste update) krævede åbenbart sådan en..
opstart igen..
Alt virker igen..
Er ikke helt sikker på at maskinen har været slukket (kun genstartet)
siden install..
Men en "koldstart" virker nærmest hver gang !
Tak
Tom