Cybercity el. WOL - et hurtigt spørgsmål.
Fra : Peter Bendtsen

Dato : 23-06-01 14:20

Hejsa,

Hvad ville være det mest fornuftige valg? CC el. WOL? Det drejer sig om en
router-løsning, som skal køre omkring 512 kbit. Er den der SOHO router grund
nok i sig selv til at vælge WOL? Eller er boost-featuren det (det virker
umiddelbart tiltalende)?

På forhånd tak!

--
Peter Bendtsen

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 23-06-01 16:39

> Er den der SOHO router grund nok i sig selv til at vælge WOL?

Ja, hvis du skal bruge netmeeting, så er det nemmest/muligt med SOHO.

> Eller er boost-featuren det (det virker umiddelbart tiltalende)?

Ja, hvis man har en langsom forbindelse og skal downloade noget rigtig stort
ind i mellem.

Personligt har jeg haft gode erfaringer med WOL. CC er nu også ganske fine.
Valget må afhænge af dit behov.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Peter Bendtsen

Dato : 23-06-01 19:14

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppe_dam@hotmail.com> wrote in message

> Valget må afhænge af dit behov.

Hvad mener du? Med WOL's nye udspil er priserne jo, næsten, ens. Jeg er
(stort set) ligeglad med upstream (bare 256 kbit el. 128 kbit)

--
Peter Bendtsen

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 23-06-01 20:14

"Peter Bendtsen" <pb@trustme.dk> wrote in message
> "Jeppe Seidelin Dam" <jeppe_dam@hotmail.com> wrote in message

> Hvad mener du? Med WOL's nye udspil er priserne jo, næsten, ens. Jeg er
> (stort set) ligeglad med upstream (bare 256 kbit el. 128 kbit)

Jeg mener, om du vil have boost, eller en lidt bedre router, der blandt
andet understøtter netmeeting. Hvis du er ligeglad med upstream, og fint kan
leve med en cisco 677, så er cybercity et godt valg. Du skriver jo ikke
voldsomt meget om hvad du skal bruge linien til. Uden mere specifikke
oplysninger er det lidt svært at rådgive dig. (Antal computere på nettet,
hvilke programmer de skal køre osv.)

mvh
Jeppe Seidelin Dam