Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Endnu en fotokonkurence - JP København - L~
Fra : Pia

Dato : 23-06-01 13:31

Hejsa igen

Så ramlede jeg endnu en gang over en fotokonkurrence i JP. Denne gang i
JP-sektionen fra idag.
Temaet er Fang Lyset, og deadline er den 15.august 2001 kl 12:00. Foto'es
skal sendes til :

JP København
Kongens Nytorv 8
1050 Khb.K.

mærket: Sommerfoto

Alternativ kan der indsendes via e-mail:
jpk@jp.dk med subject Sommerfoto.

Der er ingen begrænsninger på hverken format eller antal - det skal bare
være sommerfotoes som forholder sig til begrebet Lys.

Førstepræmie: et digicam til 8.000,- - det helt nye fra Konica.

hilsen

Pia

Fra : U. Pedersen

Dato : 23-06-01 16:03

On Sat, 23 Jun 2001 14:31:04 +0200, "Pia" <pia@larholm.dk> wrote:

>Temaet er Fang Lyset, og deadline er den 15.august 2001 kl 12:00. Foto'es
>skal sendes til :
den er svær
hvor går lyset hen, når det går ud ????

ind i køleskabet
--
   m.v.h.
   U.P.

Fra : Fototal.dk

Dato : 23-06-01 22:28

> den er svær
> hvor går lyset hen, når det går ud ????

Det er overhovedet ikke spor svært!
Lyset går direkte ind på din film eller CCD.

Jeg kom til at tænke på: Hvis nu der var mange fotografer som tog et billede
på samme tid, ville de så ikke suge så meget lys, at der faktisk blev
mørkere i lokalet?

--
Mvh: Finn / Fototal.dk
Vores konkurrence "Forår i Danmark" er nu afgjort.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-06-01 22:31

"Fototal.dk" <use66@fototal.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
billede
> på samme tid, ville de så ikke suge så meget lys, at der faktisk blev

__________________

ork jo..og når de tar' næste billede på samme tid,
vil lyset slippe ud og blænde det motiv som er på
vej ind i cameraet, med overeksponering til følge..

Fra : Michael N. Steen

Dato : 24-06-01 00:10

Fototal.dk <use66@fototal.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:HQ7Z6.167$Mh1.12092@news.get2net.dk...
[ ... ]

> Jeg kom til at tænke på: Hvis nu der var mange fotografer som tog et
billede
> på samme tid, ville de så ikke suge så meget lys, at der faktisk blev
> mørkere i lokalet?

De sorte huller i universet er måske i virkeligheden kameraer. Gad vide
hvor de sender deres film til fremkaldelse, Universal Film? -;?

Mvh
Michael Steen

Fra : P.C.

Dato : 24-06-01 10:02

Hi.

>Jeg kom til at tænke på: Hvis nu der var mange fotografer som tog et billede
>på samme tid, ville de så ikke suge så meget lys, at der faktisk blev
>mørkere i lokalet?

Du mener ; hvis jeg tager en el-pære og maler den rød, så bliver lyset rødt.
Hvis jeg maler den grøn, bliver lyset grønt.
Hvis jeg maler den sort og tænder pæren ,bliver der bælg ravende mørkt;))
Have a nice day.
P.C.