CSS
Fra : Morten P. Andersen

Dato : 26-11-06 13:55

Et lille spørgsmål:
Jeg faldt over denne kode : margin-left-ltr-source: physical;
.....margin-left er jeg med på - men hvad betyder resten?

:)
Morten
www.lille-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-11-06 18:11

Morten P. Andersen wrote:
> Et lille spørgsmål:
> Jeg faldt over denne kode : margin-left-ltr-source: physical;
> ....margin-left er jeg med på - men hvad betyder resten?

Koden ltr betyder i anden sammenhæng left-to-right. Jeg har ikke set det
sammenstillet sådan før. Må vi se den side, hvor du er faldet over det? Det
er svært at svare helt ude af sammenhæng.

Kom med en ur.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Morten P. Andersen

Dato : 26-11-06 18:53

Erik Ginnerskov skrev:

> [...]
> sammenstillet sådan før. Må vi se den side, hvor du er faldet over det? Det
> er svært at svare helt ude af sammenhæng.

Her er siden:
http://airycom.com/

Ps. det er ikke mig der har lavet den!

:)
Morten
www.lille-web.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 26-11-06 23:30

Morten P. Andersen skrev:

> Her er siden:
> http://airycom.com/

Hvor i koden skulle det stå?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 26-11-06 19:35

Morten P. Andersen skrev:
> Et lille spørgsmål:
> Jeg faldt over denne kode : margin-left-ltr-source: physical;
> ....margin-left er jeg med på - men hvad betyder resten?

Spørg W3C's CSS-validator, og du får følgende
svar:

Property margin-left-ltr-source doesn't exist : physical

Jeg kan i øvrigt heller ikke finde denne
egenskab i styleshet'et for den side, du
refererer til.

Jørgen Farum Jensen
Håndbog i websidekonstruktion: http://webdesign101.dk/cssbog/
Webdesign med stylesheets:
http://webdesign101.dk/wwwbog/udgave2/
..

Fra : Morten P. Andersen

Dato : 27-11-06 22:44

Jørgen Farum Jensen skrev:

> Jeg kan i øvrigt heller ikke finde denne
> egenskab i styleshet'et for den side, du
> refererer til.

Øhh det kan jeg egentlig godt forstå........ det er FF (Web Developer
Toolbar)der viser/fortolker CSS underligt (tror jeg!) - jeg tastede
<Ctrl>+<shift>+<Y> og derefter klikkede jeg på hjemmesiden og vupti : en
masse volapyk .....?

:)
Morten
www.lille-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-11-06 23:07

Morten P. Andersen wrote:

> Øhh det kan jeg egentlig godt forstå........ det er FF (Web Developer
> Toolbar)der viser/fortolker CSS underligt (tror jeg!) - jeg tastede
> <Ctrl>+<shift>+<Y>

Hvis du vil se sidens css, skal du klikke [Ctrl] + [Shift]+ [C]

De underlige kodesammenstillinger eksisterer ikke i sidens css.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk