Webstatistik?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 25-11-06 21:18

Når jeg kigger i min webstatistik kan jeg se at jeg i en given måned har ca
20.000 hits men kun 600 visits. Jeg bruger Webalizer. Kan nogen forklare mig
hvad de to termer, hits og visits egentligt dækker over ?

Kh
Bjørn

Fra : jopa

Dato : 25-11-06 21:17

Studio Smalbro skriblede bla:
> Når jeg kigger i min webstatistik kan jeg se at jeg i en given måned
> har ca 20.000 hits men kun 600 visits. Jeg bruger Webalizer. Kan nogen
> forklare mig hvad de to termer, hits og visits egentligt dækker over ?

Det kan ikke forklares med HTML eller CSS mig bekendt
--
Mvh. John
www.john.jp-web.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-11-06 21:28

Den 25-11-06 21.17 skrev Studio Smalbro følgende:
> Når jeg kigger i min webstatistik kan jeg se at jeg i en given måned har ca
> 20.000 hits men kun 600 visits. Jeg bruger Webalizer. Kan nogen forklare mig
> hvad de to termer, hits og visits egentligt dækker over ?

Som jopa kraftigt antyder, hører det ikke hjemme i denne gruppe, men nok
nærmere i dk.edb.internet. Men et kort svar:

Visits er antallet af besøgende.

Hvert element på en side udløser et hit, har din side ni billeder, vil
det altså udløse ti hits, ét for html-siden og et for hvert billede.

Går den besøgende ind på den næste side, tæller han stadig kun som én
besøgende, men han udsløser endnu flere hits.

XFUT: dk.edb.internet - det betyder, at dette indlæg sendes til både
webdesigngruppen og internetgruppen - og at svar på indlægget automatisk
omdirigeres til internetgruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Pyramide: Blodtørstigt lille bæst...