Hvordan centrere siden uden <center> ?
Fra : Testbruger

Dato : 19-11-06 09:15

Jeg er begybdt at validere min side. Den vil ikke godkende at siden
centreres med

<center>

Selve hjemmesiden

</center>

Hvordan gør man det i css ?

Fra : Rune Jensen

Dato : 19-11-06 10:00

"Testbruger" wrote in message...

> Jeg er begybdt at validere min side. Den vil ikke godkende at siden
> centreres med

(...)

> Hvordan gør man det i css ?

Lige for en god ordens skyld, så kan du søge tilbage i denne og andre
grupper via Google groups. Spørgsmålet er besvaret en del gange.

Via: http://groups.google.co.uk/groups/search?hl=da&q=centrering+af+side
får du besvaret en del spørgsmål om centrering generelt, og her får du
også linket

http://html-faq.dk/2007.asp
som besvarer spørgsmålet om centrering horisontalt.

(Det er ikke, fordi jeg ikke gider hjælpe selv, men det er altid en god
idé at kigge bagud, for at se om det er et "ofte stillet spørgsmål", det
vil måske kunne hjælpe i andre spørgsmål også )

MVH
Rune