Ingen?
Fra : Anders Druedahl

Dato : 16-11-06 14:09

Ingen der kan hjælpe?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-11-06 14:40

Anders Druedahl skrev:

>Ingen der kan hjælpe?

med hvad

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Anders Druedahl

Dato : 16-11-06 15:40

Ivan V. Klattrup wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> med hvad
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://www.klattrup.dk

Havde en anden tråd, og skrev da også svaret i den :S

Mærkeligt den lavede ny tråd :S Det er "Menuen Hopper ved tryk"
tråden.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-11-06 00:19

Anders Druedahl wrote:

> Mærkeligt den lavede ny tråd

Det sker, fordi du ændrer indhold i emnefeltet.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 17-11-06 10:07

Nej, der er ingen references i headeren altså har han postet det som
et helt nyt indlæg.
Hvis han havde nøjedes med at ændre subject ville jeg se det i den
originale tråd.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-11-06 11:02

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] skrev:

[citat flyttet]

> Nej, der er ingen references i headeren altså har han postet
> det som et helt nyt indlæg.

Teknisk er det sendt som et nyt indlæg, men det er formentlig alene
frembragt af at Anders har ændret emnet. I mit newsprogram kan jeg
vælge "Start new thread" når jeg svarer på et indlæg (uafhængigt af
om jeg ændrer emnet) - men det interface som html.dk tilbyder, har
formentlig ikke denne mulighed. Hvis folkene bag interfacet fra
html.dk til nyhedsgrupperne har valgt at et emneskift skal udløse
en ny tråd, er der noget at gøre ved det.

> Hvis han havde nøjedes med at ændre subject ville jeg se det i
> den originale tråd.

- medmindre at hans program/interface vælger at opfatte et
emneskift som et ønske om at starte en ny tråd.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-11-06 15:12

Anders Druedahl skrev:

> Ingen der kan hjælpe?

Med hvad?

Hvis du henviser til et tidligere indlæg er det bedst at gøre det i
samme tråd - og med en smule citat der viser hvad du kommenterer.