kan ikke få teksten til at stå rigtigt.
Fra : Kristoffer Drejer

Dato : 14-11-06 15:19

har en celle hvor jeg selvfølgelig gerne vil have min tekst til
at starte i venstre øverste hjørne. Men lige meget hvad, så vil
min tekst kun starte fra midt i cellen. Har læst css og html
tutorialsen, og brugt hjælp fra en jeg kender der er god til web
kodning, men kan ikke få det til at fungere alligvel.

mvh Kristoffer

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-11-06 15:23

Kristoffer Drejer skrev:

> har en celle hvor jeg selvfølgelig gerne vil have min tekst til
> at starte i venstre øverste hjørne. Men lige meget hvad, så vil
> min tekst kun starte fra midt i cellen.

Må vi se et link til din side? Det er svært at hjælpe når man ikke
kan se siden online.

Se evt. <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Rune Jensen

Dato : 14-11-06 15:27

"Kristoffer Drejer" wrote in message...

> har en celle hvor jeg selvfølgelig gerne vil have min tekst til
> at starte i venstre øverste hjørne. Men lige meget hvad, så vil
> min tekst kun starte fra midt i cellen.

Har du evt. link til din side/kode?

> Har læst css og html
> tutorialsen, og brugt hjælp fra en jeg kender der er god til web
> kodning, men kan ikke få det til at fungere alligvel.

Eh... du har skrevet indlæg i en nyhedsgruppe. Den er ikke en del af
html.dk, så du må nok være lidt mere specifik

MVH
Rune

--
webmaster for www.discolight.dk udlejning af diskoteksudstyr
og www.ilmark.dk privat billedkunst galleri

Fra : Kristoffer Drejer

Dato : 14-11-06 15:34

Her er et ss siden er ikke op endnu, pilen viser hvor jeg gerne vil
have min tekst til at stå.
http://img300.imageshack.us/img300/1046/kodeproblemsh4.jpg

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-11-06 15:58

Kristoffer Drejer skrev:

> Her er et ss siden er ikke op endnu,

Så læg den op. Skærmdumpet er udmærket til at illustrere hvad der
evt. går galt, men det er ikke meget værd når man ikke kan se
koden.

Jeg vil dog godt gætte på at du skal have fat i en css-egenskab der
hedder vertical-align.

Fra : Kristoffer Drejer

Dato : 14-11-06 16:34

Nu har jeg forsøgt at lægge siden op på angelfire.com har fulgt
guiden på html.dk men det fungerer ikke. Kan jeg ikke bare smide
koden herind?

Fra : Dennis Munding

Dato : 14-11-06 19:38

Hej Kristoffer!
"Kristoffer Drejer" <kristoffer.krizo16@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg forsøgt at lægge siden op på angelfire.com har fulgt
> guiden på html.dk men det fungerer ikke. Kan jeg ikke bare smide
> koden herind?

Det vil være en dårlig idé, men hvis du ikke ønsker at oprette et
midlertidigt domæne (der findes mange steder, hvor det er gratis - evt. hos
din egen internetudbyder), så kan du ligge koden ind på denne side:
http://pastebin.dk/ og poste linket til det her.

Bemærk! Det korrekte link får du vist i adresselinjen, når du har trykket på
"Send"!

Men hvorfor egentlig lave siden i tabeller??

Den opstilling du viser på dit skærmdump, kan laves meget nemmere med

Dennis Munding
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-interieur.dk/ -Alt godt til hjemmet - på Frederiksberg!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...

Fra : Kristoffer Drejer

Dato : 15-11-06 16:31

Siden er heller ikke lavet med tabeller, har faktisk kun 1 tabel, resten er
lavet med CSS.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-11-06 10:45

Kristoffer Drejer skrev:

> Siden er heller ikke lavet med tabeller, har faktisk kun 1
> tabel, resten er lavet med CSS.

Hvem svarer du og hvad svarer du på? Det er svært at se når du ikke
citerer noget. Læs gerne min signatur eller siden her:
<http://www.html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp>
--
Jens Gyldenkærne Clausen