Style og 100%
Fra : Thrane

Dato : 09-11-06 14:12

Hej...

Jeg har tidligere benyttet denne style (width)
<a style="width:100%;" href="#" class="txt10">Red Hot Chili Peppers</a>
for at lade linket virke i hele cellens bredde, men med
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
virker dette ikke længere...

Nogle forsalg til at opnå samme effekt?

Tak..

Hilsener
Thrane

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-11-06 14:28

Thrane skrev:

> Jeg har tidligere benyttet denne style (width)
> <a style="width:100%;" href="#" class="txt10">Red Hot Chili
> Peppers</a> for at lade linket virke i hele cellens bredde,

Prøv at sætte display: block; på.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thrane

Dato : 09-11-06 14:32

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote in message

> Prøv at sætte display: block; på.
> --
> Bolig søges. Andel eller leje i Emdrup, Nordvest, Nørrebro, Søborg
> [...]

Det virker desværre ikke...
Kan ikke engang vise dig siden, da det er på et intranet...

/Thrane

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-06 15:27

"Thrane" <kyskoen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det virker desværre ikke...

Det var linket du satte display: block på ikke?

> Kan ikke engang vise dig siden, da det er på et intranet...

Så lav et testside vi kan se

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Thrane

Dato : 09-11-06 15:34

"Carsten Sørensen" <askmeforanaddress> wrote in message

> Så lav et testside vi kan se
>

> --
> Med venlig hilsen - Carsten Sørensen
>
> Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
> Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Sorry...
Det lod til at serveren ikke ville opdatere med den style.
Det virker nu, tak for hjælpen!

/Thrane

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-11-06 14:55

Thrane skrev:

> Det virker desværre ikke...

Ærgerligt.

> Kan ikke engang vise dig siden, da det er på et intranet...

Læg den op på en offentlig side - ellers er det svært at hjælpe.