Udprint skærer tekst horisontalt ved sides~
Fra : Frederik Schütt

Dato : 27-10-06 07:39

Jeg har læst Nanna Karlsons tråd:

http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_webdesign_html/d
efault.asp?messageid=%3C440d7561%240%2415785%2414726298%40news%2E
sunsite%2Edk%3E

... og har ikke forstået, hvad løsningen var på det ene af hendes
problemer, nemlig at få ombrudt teksten ved sideskift i stedet
for at skære linjerne over på tværs. Jeg står med et fuldstændig
identitisk problem (i både IE og FF). Kan nogen skære det ud i
pap?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-10-06 13:11

Frederik Schütt skrev:

> [...]
> for at skære linjerne over på tværs. Jeg står med et fuldstændig
> identitisk problem (i både IE og FF). Kan nogen skære det ud i

Har du et link til din side?
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen