Stone's WebWriter?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 26-10-06 17:12

Dette udmærkede værktøj har jeg nu benyttet i snart fem år - men på det
allerseneste har jeg oplevet et 'mystisk' problem: Hvis jeg retter noget i
en (html)fil - og gemmer den rettede fil - står der alligevel 'Dokumentet
er ikke gemt' lige neden under filoversigten!
Det kunne jeg selvfølgelig blot se stort på - men tilstanden medfører
desværre, at jeg ikke kan uploade filen ( eller andre filer, for den sags
skyld)!: Jeg kan åbne web serveres 'hovedvindue' - men jeg kan *ikke* åbne
mapperne! :(
Er der mon andre, der har oplevet tilsvarende - og har en
'forklaring'/'kur'?
(Jeg bruger WebWriter ver. 4.0.8 under Windows XP)
--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Allan Vebel

Dato : 26-10-06 21:27

Hans Henrik Hansen skrev:

> på det allerseneste har jeg oplevet et 'mystisk' problem:

Normalt yder vi i denne gruppe support på kode, men
ikke til de programmer der laver koden.

> (Jeg bruger WebWriter ver. 4.0.8 under Windows XP)

Prøv at afinstallere programmet, og installer det igen!

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 27-10-06 10:38

Allan Vebel wrote:
> Normalt yder vi i denne gruppe support på kode, men
> ikke til de programmer der laver koden.

Selvfølgelig har du ret - min tanke var selvsagt, at *hvis* nu andre havde
gjort samme erfaring, så....!

Men jeg beklager iøvrigt: Jeg var TOTALT PÅ VILDSPOR!:

1. Der står ALTID 'Dokumentet er ikke gemt', såfremt markøren befinder sig i
et 'editerings-vidue', hvis indhold ikke er gemt - meget naturligt, men
altså noget, jeg ikke før havde bemærket! :)

2. At jeg ikke kunne åbne mapperne på web serveren viste sig at hænge sammen
med, at min søn i weekenden havde brugt pc'en - og herunder justeret
'dobbeltklik-hastigheden' til max. - hvilket åbenbart har som konsekvens,
at man (= jeg?) ikke kan 'dobbeltklikke'!!

Summma summarum: Problemet er afklaret/løst - og der var *intet* i vejen med
WebWriteren! :))

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-10-06 21:59

Hans Henrik Hansen skrev:

> viste sig at hænge sammen med, at min søn i weekenden
> havde brugt pc'en - og herunder justeret ...

Ja, her kan man se hvor galt det kan gå I vores familje
får ungerne deres egen pc når de fylder 4.

> Summma summarum:

Det har han også lavet.

> Problemet er afklaret/løst - og der var *intet* i vejen med
> WebWriteren! :))

Godt!

--
Allan Vebel