js menumaker
Fra : Niels Erik Nielsen

Dato : 21-10-06 00:01

Hej jeg er ved at lave en drop down menu i js menu maker men
hyberlinken åbner hvergang i menuen til venstre . Jeg vil have debn
til at åbne i main i midten. Hvordan gør jeg det? se www. frolauni.dk

Fra : N/A

Dato : 21-10-06 10:59

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-10-06 10:59

Morten P. Andersen skrev:

> Prøv at se det vedhæftede billed!

Vedhæftede filer er ikke velset i debatgrupper - og mange
newsservere vil helt bortfiltrere indlæg med vedhæftede filer uden
for binærgrupperne (eller evt. bare skære vedhæftningen fra).

Læg filen op på en webadresse eller brug dk.binaer hvis du ikke har
andre muligheder.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Morten P. Andersen

Dato : 21-10-06 11:41

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> [...]
> for binærgrupperne (eller evt. bare skære vedhæftningen fra).
>
> Læg filen op på en webadresse eller brug dk.binaer hvis du ikke har
OK - det var jeg ikke klar over

Fra : Niels Erik Nielsen

Dato : 26-10-06 17:37

Ja det blev jeg jo desværre ikke klogere af.

Fra : Niels Erik Nielsen

Dato : 29-10-06 22:27

Hvad er det for en signatur jeg skal læse?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-10-06 22:58

Niels Erik Nielsen <niels_erik@PQFWZnielsen.tdcadsl.dk> (slet
PQFWZ) skrev :

>Hvad er det for en signatur jeg skal læse?

Og når du nu bruger TDCs onlinenyhedsgrupper, så er der gode råd
at hente på
http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/tour-01.html

Især siderne om netikette, herunder
http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/tour-07.html

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-10-06 22:39

slet PQFWZ skrev:

> Hvad er det for en signatur jeg skal læse?

Det var teksten her jeg henviste til:

,--------
| Svar venligst under det du citerer, og citer kun det der er
| nødvendigt for at forstå dit svar i sammenhængen. Se hvorfor og
| hvordan på http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
`--------

Pointen er at det er svært at se hvad du kommenterer når du svarer
oven over citatet.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~