Blåt/Hvidt lys?
Fra : Møgelmose

Dato : 23-06-01 11:59

Er der nogle der kan montere dette (Helst det hvide) i en Nokia 8210 i
Nordjylland
Jeg er ikke vild med at sende telefonen og heller ikke at undvære den i mere
end 1 døgn...
Vil meget gerne noget med at du laver mens jeg venter (evt. smutter ned i
byen og kigger eller sådan noget)
Bor i Brønderslev hvis der er nogle der laver det der....
--
Med Venlig Hilsen
Hans-Jacob

Fra : søren poulsen

Dato : 23-06-01 19:53

"Møgelmose" <mogel@FJERNpost6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> byen og kigger eller sådan noget)
> Bor i Brønderslev hvis der er nogle der laver det der....
har skrevet det før men gør det gerne igen prøv http://www.dyfo.dk er i
åbybro virker seriøs har selv været der med min 3310 20min tog det og jeg
bor også i brønderslev

--
Mvh. søren poulsen

Fra : Lasse Laursen