nyhedsscript til min hjemmeside
Fra : kenneth

Dato : 04-10-06 22:26

Goddag...

Jeg ville høre om her var nogen der kunne hjælpe mig, jeg står og
skal bruge et nyhedsscript til min hjemmeside så jeg kan logge
ind med en bruger og bare tilføje en nyhed også kommer det
automatisk på forsiden af min hjemmeside....

har søgt herinde men fandt ikke noget....

hilsen
Kenneth Jensen

ps. hjemmesiden er i html+csc

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : MooreHojer

Dato : 04-10-06 22:30

> [...]
> ind med en bruger og bare tilføje en nyhed også kommer det
> automatisk på forsiden af min hjemmeside....
>
> har søgt herinde men fandt ikke noget....

jeg vil fireslå dig at prøve i en af nedenstående grupper:

Da du bruger HTML.DK vil ASP-gruppen nok være mest relevant for dig