Test af menukode
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 30-09-06 18:35

Jeg har opdateret et par eksempler på
css-formaterede menuer:

http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/eksempel1.html
http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/eksempel2.html
http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/eksempel3.html

Mit problem er, at jeg jeg ikke kan teste i IE5. Hvis
man har to forskellige versioner installeret, kan man
ikke regne med MS conditional comments.

Så hvis en af jer har en PC med kun IE5 ville jeg
være glad for en tilbagemelding på eksemplerne.

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-09-06 23:52

Jørgen Farum Jensen skrev:

> Så hvis en af jer har en PC med kun IE5 ville jeg
> være glad for en tilbagemelding på eksemplerne.

Et ubesvaret spørgsmål i så mange timer betyder
sandsynligvis at ingen har så gammel software på
maskinen.

Du kan hjælpe dig selv på http://browsercam.com/,
her kan du på en "Free 24 Hour Evaluation", hvor du
kan teste i et hav af browsere.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Nielsen

Dato : 01-10-06 00:37

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> [...]
> maskinen.
>
> Du kan hjælpe dig selv på http://browsercam.com/,
> her kan du på en "Free 24 Hour Evaluation", hvor du

http://browsershots.org/ kan vise siden i IE5,
den er gratis, men det kan tage sin tid inden man kan se resultatet.

--
Venligst Erik Nielsen

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 01-10-06 10:53

Erik Nielsen skrev:

> http://browsershots.org/ kan vise siden i IE5,
> den er gratis, men det kan tage sin tid inden man kan se resultatet.

Kick my ass - hvorfor har
jeg ikke selv tænkt på det!

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-10-06 01:22

Jørgen Farum Jensen wrote:
> Jeg har opdateret et par eksempler på
> css-formaterede menuer:
>
> http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/eksempel1.html

Der er lidt forskel på, hvordan IE 5.0 og IE 5.5 viser menuen.

> http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/eksempel2.html

Ser ud som i nyeste FF i begge IE-versioner

> http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/eksempel3.html

Ser ud (bortset fra manglende centrering af siden) som i nyeste FF i begge
IE-versioner

> Mit problem er, at jeg jeg ikke kan teste i IE5.

Ha' en kopi af de to - kan køre sideløbende med IE 6? Et par zip-filer på 3
og 3.6 MB, kan udpakkes og køre direkte.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk