Fra <h4> til <p>
Fra : Morten Snedker

Dato : 23-09-06 12:29

Mangler et svar på et spørgsmål fra tidligere tråd - prøver lige igen:

www.vinthervej2.dk/new :

I brødteksten er der en overskrift ("Om dbConsult"). Når jeg vælger h4
til denne overskrift, kommer der automatisk et mellemrum ned til
afsnittet. Kan det undgås - eller skal jeg ændre til en formatteret
paragraph?

Jeg vil gerne have at afsnittet følger på linien umiddelbart efter
overskriften.

Morten Snedker
www.planprojekt.dk | www.dbconsult.dk
Privat: www.vinthervej2.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-09-06 12:39

Morten Snedker skrev:

> [...]
>til denne overskrift, kommer der automatisk et mellemrum ned til
>afsnittet. Kan det undgås - eller skal jeg ændre til en formatteret

Sæt margin: 0 på h4 og evt. også på p.
--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jørn Andersen

Dato : 23-09-06 13:58

Og evt. også padding:0

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-09-06 22:44

Morten Snedker skrev:

> Kan det undgås - eller skal jeg ændre til en formatteret
> paragraph?

Du skal aldrig gå væk fra at formatere en overskrift som en
overskrift. Det er grundlæggende i HTML at tingene skal angives
som det de er.

Bagefter finder man ud af at opsætte sin <h4> så det ser ud som
man gerne vil have. Andre har svaret på den del.

--
Bertel