Justering
Fra : Morten Snedker

Dato : 22-09-06 12:20

Jeg har nu undladt at bruge position:absolute - har helt udeladt
position.

1.
http://vinthervej2.dk/new/ vil jeg gerne have højrejusteret
linkmenuen - hvordan gør jeg det, hvis position udelades?

2.
I brødteksten er der en overskrift ("Om dbConsult"). Når jeg vælger h4
til denne overskrift, kommer der automatisk et mellemrum ned til
afsnittet. Kan det undgås - eller skal jeg ændre til en formatteret
paragraph? Jeg vil gerne have at afsnittet følger på linien
umiddelbart efter overskriften.

Morten Snedker
http://www.planprojekt.dk | http://www.dbconsult.dk
Privat: http://www.vinthervej2.dk

Fra : Morten Snedker

Dato : 22-09-06 12:36

On Fri, 22 Sep 2006 13:19:52 +0200, Morten Snedker
<morten.snedker@planprojekt.dk> wrote:

>1.
>På http://vinthervej2.dk/new/ vil jeg gerne have højrejusteret
>linkmenuen - hvordan gør jeg det, hvis position udelades?

float:right, svarede han selv.