IE viser forkert
Fra : Morten Snedker

Dato : 21-09-06 19:53

En venlig sjæl som vil hjælpe:

http://www.vinthervej2.dk/new/ forskubber toppen i IE (så logoet
bliver delvist tildækket). Jeg kan huske jeg tidligere har set en
løsning, men kan ikke lige finde den...?

Det ser fint ud i FF/Opera.

Morten Snedker
www.planprojekt.dk | www.dbconsult.dk
Privat: www.vinthervej2.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-09-06 22:00

Morten Snedker skrev:

> logoet bliver delvist tildækket

Prøv at undlade position:absolute; - så skal du bare
stable kasserne #logo, #menucolor og #menutekst
oven på hinanden, så er det meget nemmere at
styre.

Du løber fuldstændig sur i det hvis samtlige elementer
skal placeres absolut - det skal have en naturligt flow.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Morten Snedker

Dato : 22-09-06 08:03

On Thu, 21 Sep 2006 23:00:01 +0200, "Allan Vebel" <spam@do.not> wrote:

>Du løber fuldstændig sur i det hvis samtlige elementer
>skal placeres absolut - det skal have en naturligt flow.

Det har du fortalt mig før. Så ka' jeg måske snart lære at høre efter.

Tak for hjælpen.

Morten Snedker
http://www.planprojekt.dk | http://www.dbconsult.dk
Privat: http://www.vinthervej2.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-09-06 00:21

Morten Snedker skrev:

> Det har du fortalt mig før. Så ka' jeg måske snart lære
> at høre efter

Det ser mere fornuftigt ud denne gang, ja, du er ved at
være udlært. Nu mangler vi bare svendeprøven, og
sensorerne stiller helt urimelige krav.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk