Drop down
Fra : John Kjoller

Dato : 17-09-06 12:48

Er der nogen her der har en dropdown menu -funktion liggende, - som fungerer
i så mange browsere som muligt?

Gerne CSS.

Mvh
John

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-09-06 13:07

John Kjoller skrev:

> Er der nogen her der har en dropdown menu -funktion liggende, - som fungerer
> i så mange browsere som muligt?

> Gerne CSS.

Det har Jørgen:

   http://www.webdesign101.dk/

Og her er at par amndre nyttige hjemmesider med gode tips og
ideer:

   http://www.hjemmesideskolen.dk/default.asp

   http://www.html-faq.dk/

   http://html.dk/

--
Bertel

Fra : Jacob Ask

Dato : 18-09-06 07:46

John Kjoller wrote:
> Er der nogen her der har en dropdown menu -funktion liggende, - som fungerer
> [...]

Har du prøvet google - der er rigtigt mange muligheder:

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=dropdown+menu+%2Bcss&btnG=Search

Mvh
Jacob Ask

Fra : John Kjoller

Dato : 18-09-06 12:59

Tak for hjælp.

Jeg har forsøgt mig med Jørgens (http://www.webdesign101.dk/) - men har et
lille problem...

Jeg har selvfølgelig pillet ved koden, så det passer til resten af layoutet,
og til hvad ejeren gerne vil have.

Men af en eller anden grund er der linie deling i niveau2 (VS Team). Er der
nogen der kan gennemskue hvad problemet er?

Måske SKAL hoved <li> og sub <li> have samme bredde??

Link til problem siden : www.vocalstation.com/ny

Mvh
John

Fra : John Kjoller