Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pigemodeller
Fra : Per

Dato : 23-06-01 11:02

Jeg er interesseret i at fotografere piger her i sommertiden til indsendelse
til konkurrencer og lignende. Er der nogen, der har nogle tips til at finde
sådanne??

Mange hilsner

--
Per
http://foto.webbyen.dk

Fra : Bernd Möller

Dato : 23-06-01 11:23

Hej Per,

Det kommer lidt an på, hvor du bor, men ifølge Danmarks Statistik er
populationen af piger jævnt fordelt over hele landet.

Prøv en tur på stranden.

Venlig hilsen
Bernd Möller

Fra : U. Pedersen

Dato : 23-06-01 11:29

On Sat, 23 Jun 2001 12:01:31 +0200, "Per" <karper@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Jeg er interesseret i at fotografere piger her i sommertiden til indsendelse
>til konkurrencer og lignende. Er der nogen, der har nogle tips til at finde
>sådanne??

Hvis du fx. møder en på gaden eller ?, så gå hen til hende og forklar
hvad du vil, så vil mange værer posetive
--
   m.v.h.
   U.P.

Fra : PETER HENRICHSEN

Dato : 24-06-01 08:47

Hejsa

Jamen, jeg er ganske enig med UP.

Vi er jo fuldstændig omgivet af søde og dejlig og oven i købet letpåklædte
piger her i den danske sommer. Problemet er ikke manglen på piger, men om
man som fotograf har mod nok til at konfrontere dem man gerne vil
fotografere.
Personligt kan jeg ikke det der med at ligge på stranden og fotografere
lækre damer i smug med en tele - det synes jeg ikke er ærligt nok. Vil man
have billederne, så man også gøre noget for det, så det er bare med at komme
hen og spørge på en imødekommende måde, om hun har noget i mod at man lige
tager et billede eller to, da man synes hun er ret køn. Det har jeg haft
stor success med og så får man jo ovenikøbet lige en hyggelig sludder og kan
forklare hvad billederne skal bruges til, f.eks. en fotokonkurrence. Og så
slipper man for at lege "én fra Ekstrabladet"

Jeg tager som regel ud til store begivenheder med mange mennesker - det
kunne være karneval, grøn koncert, Roskilde Festivalen. Alle steder er folk
i godt humør i forvejen - og så får man selvfølgelig også lov til at tage
billeder.

Hvis man ikke kan det med fremmede mennesker, er det jo også altid nogle
kønne piger i ens omgangskreds. Så man kan jo altid starte med at skyde
nogle portrætter af kusinen.

Held og lykke

Peter

Fra : lehd

Dato : 25-06-01 18:01

<Personligt kan jeg ikke det der med at ligge på stranden og fotografere
<lækre damer i smug med en tele - det synes jeg ikke er ærligt nok.
<Peter

Hej
Det er jo i orden at fotografere folk på offentlige steder, men hvor går
grænsen egentligt for hvad man må sende til konkurencer eller eksempelvis
udstille på nettet ?
mvh Kirsten Lehd

Fra : A.H.

Dato : 23-06-01 12:20

vil du betale(ca.1500,-), så kan jeg godt skaffe dig kontakt.

Anders

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 24-06-01 21:49

Hej per

Det overrasker mig lidt at ingen andre har foreslået www.modellerne.dk

Tim Lerche Sørensen

Fra : U. Pedersen

Dato : 24-06-01 22:28

On Sun, 24 Jun 2001 22:48:39 +0200, "Tim Lerche Sørensen"
<35mm@film.dk> wrote:

>Hej per
>
>Det overrasker mig lidt at ingen andre har foreslået www.modellerne.dk
>
>Tim Lerche Sørensen
hvis man skal betale for en model, kan man jo få lov til det alle
steder

Fra : Claus Smith

Dato : 25-06-01 09:40

> hvis man skal betale for en model, kan man jo få lov til det alle
> steder
> --
Korrekt men på www.modellerne.dk skal du jo kun dække de evt. omkostninger
som modellen forlanger og det er da og rimeligt, mange af modellerne er
glade for at få en kopi af de billeder som man laver med dem.

Claus

Fra : U. Pedersen

Dato : 25-06-01 16:22

On Mon, 25 Jun 2001 10:40:13 +0200, "Claus Smith"
<claussmith@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Korrekt men på www.modellerne.dk skal du jo kun dække de evt. omkostninger
>som modellen forlanger og det er da og rimeligt, mange af modellerne er
>glade for at få en kopi af de billeder som man laver med dem.

helt enig, nu har jeg nu heller ikke set på siden, men gik ud fra at
det var et eller andet prof.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 26-06-01 05:43

Tim Lerche Sørensen (35mm@film.dk) expressed in
<9h5jnj$1j1h$1@news.cybercity.dk>:

> Hej per
>
> Det overrasker mig lidt at ingen andre har foreslået www.modellerne.dk

Har den ikke været nede i en længere periode efterhånden?

--
` Med Venlig Hilsen | Regards
` H e n r i k B ø g h

Fra : per andersen

Dato : 29-06-01 19:57

prøv at kontakte concordia models det er fritidsmodeller

www.fotoinfo.dk

Fra : U. Pedersen

Dato : 29-06-01 19:56

On Fri, 29 Jun 2001 20:56:33 +0200, "per andersen"
<pamfmf@post.tele.dk> wrote:

>prøv at kontakte concordia models det er fritidsmodeller

Åh Foto Steen, var det ikke ham som ville tage penge af folk der ville
se et digicamera

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 29-06-01 22:20

U. Pedersen (ulf.pedersen@it.dk) expressed in
<eojpjtshfohssne3sna3v93sakfc5h5m25@4ax.com>:

> Åh Foto Steen, var det ikke ham som ville tage penge af folk der ville
> se et digicamera

Det syntes jeg ikke jeg husker noget om. I hans butik syntes jeg da helt
bestemt de stod fremme lige som almindelige fotografiapparater.
Men om han ville have penge hvis man ville prøve dem ved jeg ikke.

Fra : U. Pedersen

Dato : 29-06-01 23:12

On Fri, 29 Jun 2001 23:19:39 +0200, Henrik Bøgh <h_nospam_@boegh.net>
wrote:

>Men om han ville have penge hvis man ville prøve dem ved jeg ikke.
ja han gad ikke bruge sin tid på at folk kom ind i hans butik, for at
"osse" og derefter at bestille over nettet

Fra : Tholo

Dato : 03-07-01 00:50

"per andersen" <pamfmf@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> prøv at kontakte concordia models det er fritidsmodeller

Nu kan det godt være at de har ændret deres regler siden i går, men jeg
mener at man skal betale 5900,- kr om året for at kunne få adgang til deres
modeller.

Med venlig hilsen
Thomas Lorentsen
E-mail: foto@tholofoto.dk