data mellem 7110 og pc
Fra : ThomasT

Dato : 23-06-01 11:03

Hvor dan gør jeg det bedst/lettest/billigst?
Er der evt. nogen der har en adresse til et dansk site der omhandler emnet,
og evt. kan købe datakabler?

Hilsen
Thomas Thomsen
Nokia 7110 & 3210

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 23-06-01 12:33

Hejsa.

> Hvor dan gør jeg det bedst/lettest/billigst?

Køb et originalt datakabel fra Nokia. De uoiginale virker mange gange ikke.

> Er der evt. nogen der har en adresse til et dansk site der omhandler
emnet,
> og evt. kan købe datakabler?

Nokia har lavet programmer du kan hente frit.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : --==JKADK==--

Dato : 23-06-01 12:49

"Kai Hoffmann" <kai@hoffmann.slet-dette.cc> wrote in message

> Nokia har lavet programmer du kan hente frit.
> --

Jeg sidder lige og ser på det .. svagt vil jeg mene ..
synkronisering med Outlook 2000 fungerer da .. men mange features
kan du ikke indstille .. så som default tlf. nummer hvis der er
flere under samme navn .. eller opkaldsgruppe kan du heller ikke
indstille .. du kan ikke rette i profiler .. og sådan fortsætter
det bare .. jeg forstår vitterligt ikke at nokia ikke
gennemarbejder deres software før de frigiver det ..

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 23-06-01 14:05

Profiler kan u da godt rette i, ellers ved jeg ikke hvordan jeg har gjort
det. Kontakter er ikke gode nok at rette i, og kalender kan der ikke rettes
heller.

Har kigget på det der fra Oxygen. Det er fedt. Her kan ALT rettes til. Bare
synd det koster en bondegård, så jeg ved ikke om det er noget jeg vil
anbefale, ej heller selv købe.