Hvilken sang?
Fra : Jöinz

Dato : 23-06-01 09:50

Hver gang jeg ringer ind til SONOFON kundeservice kommer der noget ventetids
musik.

Kender i The Fugees med Ready Or Not?
Den er ret fed, og den melodi der tit og ofte bliver spillet når jeg ringer
ind til kundeservice, det er den- NÆSTEN da. Jeg tror nemlig det er
originalen, men hvad hedder den så? Der er ikke vokal på, det er kun
melodien, og den kører væsentligt langsommere.

Jeg troede at den melodi der kører i The Fugees - Ready Or Not, var noget de
selv havde fundet på.

Håber i kan hjælpe.

--

:: Jens Mariager | jens@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Lars

Dato : 23-06-01 09:57

Sangen du søger en med Enya og hedder "Boadicea" (1986). I øvrigt var der
en masse ballade omkring Fugees' cover version. Det viste sig, at de ikke
havde fået tilladelse til at benytte sangen.

Fra : Allan Pedersen

Dato : 23-06-01 20:25

In article <AEYY6.20$Mh1.4265@news.get2net.dk>, mariager@superbruger.dk
says...

> Hver gang jeg ringer ind til SONOFON kundeservice kommer der noget ventetids
> musik.

Nu er jeg ikke mobilkunde .... overhovedet, så her kan jeg ikke hjælpe :)

> Kender i The Fugees med Ready Or Not?

> Jeg troede at den melodi der kører i The Fugees - Ready Or Not, var noget de
> selv havde fundet på.

Jeg har en 60'er opsamling, der indeholder:

Delfonics - Ready Or Not (Here I Come)

... så Fugees har ikke selv fundet på melodien.

Om versionen med Delfonics er den originale ved jeg til gengæld ikke.

Allan