Skærme
Fijala 3554
2 skærme
Fra : HCB

Dato : 16-11-06 20:41

Jeg har forbundet min PC til LCD monitor og LCD Sony TV, men på TV har jeg
kun baggrundsbillede af WP xp.
Tv skulle gerne være en klon af monitoren.
I min skærmopsætning har jeg en primær og en sekundær skærm med x i
vedhæftet.
Kan nogen hjlpe ?.

HCB

Fra : Jacob Ask

Dato : 17-11-06 07:28

HCB wrote:
> [...]
> Tv skulle gerne være en klon af monitoren.
> I min skærmopsætning har jeg en primær og en sekundær skærm med x i

Har du sat kryds i "extend my desktop onto this monitor" under display
properties\settings?

(det skal der ikke være men de lyder sådan)

Mvh
Jacob Ask

Fra : Peter T.

Dato : 17-11-06 12:07

HCB udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kan nogen hjlpe ?.

Jeg kan forstå, at du har sat hak i "extend my windows desktop onto this
monitor" i sidste fane i display properties.
Nu skal du trykke på "advanced", hvor du skal ind og rode med indstillinger
for dit grafikkort. Og hvis du bruger et nvidia-baseret kort, skal du
vælge "nView Display Settings", hvor du vælger clone i rullegardinet "nView
Display Mode". Så skulle den være i vinkel. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]