alternetiv til ntune
Fra : Lars K.

Dato : 05-11-06 08:50

undskyld, hvis det ikke er den rette gruppe, men jeg ved ikke hvor jeg
ellers skal spørge!!!!!!!!.

findes der ikke et alternativ til nvidia's ntune?, jeg kunne godt tænke mig
at prøve andre optimerings programmer.

min computer består af asus a8n-e bundkort, geforce 6600gt grafikkort, 1,5
gb ram, amd athlon 64 4200+ x2 cpu.

Fra : Martin Johansson

Dato : 05-11-06 19:07

"Lars K." <hellak@lars.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> findes der ikke et alternativ til nvidia's ntune?, jeg kunne godt tænke
> mig at prøve andre optimerings programmer.

Hvad ønsker du at optimere, så er det nemmere at hjælpe dig?
Savner du evt. nogle funktioner i ntune?

Hvis det skal være, er der jo altid BIOS at pille i.

Fra : Lars K.

Dato : 05-11-06 19:42

> Hvad ønsker du at optimere, så er det nemmere at hjælpe dig?
> Savner du evt. nogle funktioner i ntune?
>
> Hvis det skal være, er der jo altid BIOS at pille i.

Jeg kan godt lide ntune's måde at optimere cpu, ram, og grafikkort, så det
er vel en general optimering jeg er ude efter, men jeg kunne godt tænke mig
at prøve andre programmer hvis de findes, for at se om der er de store
udsving.

Bios har jeg pillet i masser af gange, men det er jo også skægt at prøve nyt