Død ASUS A8N-SLI Premium
Fra : Harald

Dato : 24-10-06 19:02

Nu er det 2. gang inden for få måneder at et ASUS A8N-SLI Premium dør. Det
skete på nøjagtig samme måde begge gange, WinXP fryser og efter en genstart
starter computeren ikke op. Det er bundkortet der er stået af da jeg begge
gange skiftede det ud med et nyt hvorefter alt virkede igen.
Nogen der har hørt om den slags problemer med dette bundkort?

Mvh
HK

Fra : Hans

Dato : 24-10-06 21:47

Harald wrote:
> [...]
> er stået af da jeg begge gange skiftede det ud med et nyt hvorefter
> alt virkede igen. Nogen der har hørt om den slags problemer med dette

Nej, men du har desværre ikke fundet årsagen til at bundkortet ødelægges.

Jeg ville helt klart mistænke PSU'en for at være synderen.

Hans

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 28-10-06 16:38

Har du tjækket at der ikke sidder en monterings skrue til MB for meget på
dit kabinet,
det kan være årsag til kortslutninger !
Hvis du bruger vand køling kan det også være en utæthed i systemet !

Venligst Glenn.

Fra : Harald

Dato : 28-10-06 17:18

"Glenn Hagedorn" <halloglenn@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Har du tjækket at der ikke sidder en monterings skrue til MB for meget på
> dit kabinet,
> det kan være årsag til kortslutninger !
> Hvis du bruger vand køling kan det også være en utæthed i systemet !

Der sidder ingen skrue og jeg bruger ikke vand.

/HK