Nyhedsgrupper
Fra : ClausLone

Dato : 22-06-01 23:54

Hej
Er der nogen der kan anbefale hvilken nhg man skal abonerer på, hvis man har
computerspørgsmål ? Vejledning i køb af brænder, printer osv.
Claus

Fra : nikolaj borg

Dato : 23-06-01 00:02

"ClausLone" <2487999m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan anbefale hvilken nhg man skal abonerer på, hvis man
har
> computerspørgsmål ? Vejledning i køb af brænder, printer osv.

Der er en masse under dk.edb.* hierarkiet, alt efter emnet. Der er bl.a. en
separat gruppe for drev, men så vidt jeg kan se ikke en for printere. Til
gengæld er der en, der hedder comp.periphs.printers hvilket måske er den
bedste til printere. Prøv dig lidt frem og spørg evt. i dk.edb

Mvh.

/Nikolaj

Fra : Queenie

Dato : 23-06-01 16:18

"nikolaj borg" skrev d. 23-06-01 00:02 dette indlæg :

> [...]
den
> bedste til printere. Prøv dig lidt frem og spørg evt. i dk.edb

Sikker på, at du er helt ok Nikolaj? lol Du er jo helt venlig i dag lol
(håber du ved, at jeg er j/k lol)

http://www.kandu.dk/

Fra : nikolaj borg

Dato : 23-06-01 18:24

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> wrote in message
> Sikker på, at du er helt ok Nikolaj? lol Du er jo helt venlig i dag lol

Mnjøh, hvis der er 7 mere, der spørger om det samme, kan det godt ske, at
jeg bliver lidt mere gnaven :)

> (håber du ved, at jeg er j/k lol)

j/k? Jeg håber ikke, at det er alt for farligt. God bedring

/Nikolaj

Fra : Queenie

Dato : 23-06-01 18:50

lol taler vist med lidt for mange amerikanere j/k = Just kidding lol

http://www.kandu.dk/

Fra : Jonas L. Jensen

Dato : 24-06-01 12:47

Tjaa... i hvertfald ikke denne her

[...]