Sony-Ericsson P990i.
Fra : BJ

Dato : 15-10-06 13:03

Er der nogen, der har erfaring med Sony-Ericsson P990i?

Jeg har pt. en Qtek 9090, hvor jeg anvender synkronisering med Exchange
(server) og Navigon navigationsprogram.

Disse 2 egenskaber er er must, såfremt jeg skal overgå til en P990i.

Jeg kan se Navigon tilbyder software til Symbian, men kan ikke blive klar
over muligheden for Exchange.

Kan nogen svare på følgende:

1) Kan P990i køre Exchange (evt. via en ekstra applikation)..?
2) Kan P990i anvende Navigon navigationssoftware..?
2) Kan P990i benytte en hvilken som helst Bluetooth GPS modtager..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Pistolprinsen

Dato : 15-10-06 15:29

Tag et kig på Nokia N95 - den har endda GPS'en indbygget, og kører en lidt
nyere version af SymbianOS end SE990i!

Pistolprinsen

Fra : BJ

Dato : 15-10-06 16:52

"Pistolprinsen" <IngenSp@m.Tak> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tag et kig på Nokia N95 - den har endda GPS'en indbygget, og kører en lidt
> nyere version af SymbianOS end SE990i!

O.k.

Understøtter min nuværende HCB-700 samtlige funktioner i en Nokia eller sagt
på en anden måde, er der fuld kompatibilitet?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 16-10-06 18:30

"Pistolprinsen" <IngenSp@m.Tak> skrev i en meddelelse
> Tag et kig på Nokia N95 - den har endda GPS'en indbygget, og kører en lidt
> nyere version af SymbianOS end SE990i!
>
> Pistolprinsen

Jeg kan simpelthen ikke se noget på denne side om N95
http://www.nokia.dk/phones/n95/

Kan i?

Henrik

Fra : LarsJ

Dato : 16-10-06 18:36

BJ skrev:

> 1) Kan P990i køre Exchange (evt. via en ekstra applikation)..?

ja
> 2) Kan P990i anvende Navigon navigationssoftware..?

Nej. Navigon er kun beregnet på Series 60-telefoner (bl.a. Nokias
N-serie). P990 bruger Symbian UIQ 3

2) Kan P990i benytte en hvilken som helst Bluetooth GPS modtager..?
Måske - tvivler på, at alle er afprøvet, men i princippet ja.

Lars

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-10-06 15:10

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen, der har erfaring med Sony-Ericsson P990i?
>
> 1) Kan P990i køre Exchange (evt. via en ekstra applikation)..?

Ja, det kan den. Både Push Email og traditionel synkronisering via PC.