Nokia N95 !!!
Fra : Pistolprinsen

Dato : 15-10-06 08:40

....er lige faldet over den nye Nokia N95, og den er for FEEEED!!!!

- Indbygget GPS,
- Indbygget WIFI
- Indbygget QuadBand
- Indbygget 5 MP kamera, med autofokus, Zeiss optik, og digital videokamera
- Indbygget... ja, alt!!!!
- og med dejligt stor skærm!!!

Mig ha' - mig ha' - mig ha' !!!

Men dog alligevel et spørgsmål (som er afgørende for om jeg køber den!):

Ved nogen, om der er indbygget fax????
Det synes jeg ikke fremgår ordenligt nogen steder?

TIA,

Pistolprinsen

Fra : Per

Dato : 15-10-06 21:01

"Pistolprinsen" <IngenSp@m.Tak> skrev i en meddelelse
> [...]
> - og med dejligt stor skærm!!!
>
> Mig ha' - mig ha' - mig ha' !!!
>
> Men dog alligevel et spørgsmål (som er afgørende for om jeg køber den!):

Er der overhovedet nogen der bruger den håbløse forældede løsning mere
Fax LOL

Gad vide om den supporterer Telex - lol.

Det må vist være en joke fra spørgeren.

/Per

Fra : Jesper

Dato : 16-10-06 23:42

On Sun, 15 Oct 2006 22:00:40 +0200, Per wrote:

> [...]
> Fax LOL
>
> Gad vide om den supporterer Telex - lol.

Det er faktisk ikke så dumt at kunne faxe fra mobilen. Der er stadig
rigtig mange firmaer rundt omkring hvor en fax er mere accepteret end en
mail når det gælder seriøse ting som bestillinger o.lign. Det hænger
muligvis sammen med, at afsenderen på en mail er noget nemmere at fake
end et telefonnummer.

Jeg tvivler dog på at N95 vil supportere fax eftersom den jo ikke har et
fuldt keyboard. Men hvis dette er vigtigt, så findes der en meget
stor mængde Symbian-programmer på makedet som kan køre på den -
sikkert også et fax program.

Fra : Johnny Louis

Dato : 12-05-07 22:39

Per <mesked@hotmail.com> wrote:

> Er der overhovedet nogen der bruger den håbløse forældede løsning mere
> Fax LOL

Ja hvis du skal underskrive et dokument er faxen fin.

Johnny Louis