MC Fight Night - Nogen der har optaget det~
Fra : Thomas

Dato : 14-10-06 20:04

Hejsa

Jeg glemte der var Fight Night - Og fik ikke set den første time...

Er der nogen herinde der optager/har optaget hele programmet?
Så vil jeg meget gerne købe/låne en kopi af DVD'en.

Mvh. Thomas

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 14-10-06 23:30

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg glemte der var Fight Night - Og fik ikke set den første time...
>
> Er der nogen herinde der optager/har optaget hele programmet?
> Så vil jeg meget gerne købe/låne en kopi af DVD'en.

Hvad med bare at se det streamet på dr.dk?

Fra : Thomas

Dato : 14-10-06 23:43

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med bare at se det streamet på dr.dk?

Ville jeg skam gerne - Hvis ellers det var muligt...
Men siden det ikke er det, vil jeg gerne have en kopi af programmet,
hvis nogen herinde har optaget det...

Mvh. Thomas

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 15-10-06 01:52

> [...]
>
> Ville jeg skam gerne - Hvis ellers det var muligt...
> Men siden det ikke er det, vil jeg gerne have en kopi af programmet,

Hvorfor er det ikke muligt? Jeg har lige set det.

Fra : Thomas

Dato : 15-10-06 09:15

> Hvorfor er det ikke muligt? Jeg har lige set det.

Så må du gerne smide et link... Jeg har rodet rundt efter det,
og jeg kan sgu ikke finde det nogen steder...

..Thomas

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 15-10-06 12:23

> "Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så må du gerne smide et link... Jeg har rodet rundt efter det,
> og jeg kan sgu ikke finde det nogen steder...

Det er ikke så nemt at linke direkte til deres udsendelser, men hvis du går
ind på dr.dk og klikker dr.dk-tv, så er det under "seneste uge" -> "i
går" -> DR2 Tema 14.10.06 kl. 20.00.

Fra : Peter Westh

Dato : 15-10-06 22:13

> Det er ikke så nemt at linke direkte til deres udsendelser, men hvis du
> går ind på dr.dk og klikker dr.dk-tv, så er det under "seneste uge" -> "i
> går" -> DR2 Tema 14.10.06 kl. 20.00.

Mere præcist:

1) gå til http://www.dr.dk/tv/
2) klik på knappen "start dr.dk tv". Der åbner et pop-up vindue.
3) Vælg fanebladet "seneste uge"
4) Vælg "i går" (eller "lørdag", hvis lørdag ikke længere er i går)
5) nu er MC's Fight Night tredie program fra oven. klik "se program".

/P

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-10-06 18:35

Peter Wing Larsen skrev:
> Hvad med bare at se det streamet på dr.dk?

Programmet genudsendes også næste søndag.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Trist

Dato : 15-10-06 20:03

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in

> Programmet genudsendes også næste søndag.

Tak for advarslen!

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-06 12:24

Thomas wrote:
> [...]
>
> Er der nogen herinde der optager/har optaget hele programmet?
> Så vil jeg meget gerne købe/låne en kopi af DVD'en.

Det bliver genudsendt søndag den 22/10 på DR2 omkring middagstid.
MVH Peter