Søges: Musikere i Randers og omegn
Fra : Steen

Dato : 14-10-06 09:45

Lidt usikker på om jeg er OT, og nærmest spammer, forsøger jeg
alligevel at finde folk (evt. eksisterende band) fra Randers og omegn,
der er interesseret i at lave et band.

Jeg er selv bassist og ovre den første ungdom, så hvis nogen er i
voksenalderen (hvad er det? 30-50 er et bud) og med på at spille
rock/hardrock/bluesrock - så send et par ord.

Det bør nok være til min mail, for ikke at risikere flere OT-indlæg
i denne fine gruppe.

Jeg beklager, hvis jeg har (over)trådt nogen regler/tæer.

Steen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-10-06 09:50

On 14 Oct 2006 01:44:59 -0700, Steen wrote:

> Det bør nok være til min mail, for ikke at risikere flere OT-indlæg
> i denne fine gruppe.

I nabo-gruppen *.musik.produktion finder du folk der laver musik, og der er
sikkert større chance for at skabe kontakter.

> Jeg beklager, hvis jeg har (over)trådt nogen regler/tæer.

Ingen problem for mig.

--
np: richie hawtin - live at dance department radio538

Fra : Steen

Dato : 14-10-06 09:52

Thomas Jespersen wrote:

> I nabo-gruppen *.musik.produktion finder du folk der laver musik, og der er
> sikkert større chance for at skabe kontakter.

Okay, den kendte jeg ikke - så jeg takker for hjælpen.

Steen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 14-10-06 11:48

Steen wrote:
> Lidt usikker på om jeg er OT, og nærmest spammer, forsøger jeg
> alligevel at finde folk (evt. eksisterende band) fra Randers og omegn,
> der er interesseret i at lave et band.

Hej Steen
Du kunne også prøve at kontakte din lokale DMF afdeling
http://www.dmf-randers.dk/index.html om de kender nogen der lige mangler
en god basmand , evt sætte en annonce i deres blad "Basunen" ( Dækker det
meste af Østjylland)

Eventuelt melde dig på en af de mailinglister der er på nettet for musikere
f.eks www.musikerposten.dk

/ Flying hotdogs

Fra : Steen

Dato : 14-10-06 16:00

Flying Hotdogs skrev:
> Du kunne også prøve at kontakte din lokale DMF afdeling
> Eventuelt melde dig på en af de mailinglister der er på nettet for musikere
> f.eks www.musikerposten.dk

Tak for input, er omg. taget til efterretning

Steen

Fra : Karina

Dato : 15-10-06 20:17

Hej Steen,

> Tak for input, er omg. taget til efterretning

Siger du ikke lige til, hvis du finder noget interessant og får noget ud
af det, for så kunne jeg godt finde på det samme. Jeg står nemlig i
nøjagtig samme situation som dig.. Vil gerne have nogle at spille med,
spiller bas og er "voksen" - genren er så måske bare mere pop, rock,
blues, soul for mit vedkommende...

Mvh
Karina

Fra : Steen

Dato : 16-10-06 14:58

Karina skrev:
> Hej Steen,

> Siger du ikke lige til, hvis du finder noget interessant

Jow da - jeg sender dig lige en mail, udenfor listen

Steen