Kommentar til bank, der ikke vil låne peng~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-06 08:32

Hvorfor sørger du ikke for et mere velplejet udseende" spurgte en
journalist den feterede talkshow-star og fysiker Albert Einstein i
1949 og han svarede

"Hvis jeg brugte mere tid på at soignere mig , ville jeg ikke være den
jeg er - det ville gøre skade"

(DiscoveryTV 14.10.06)

Mit supplement: Stenaldermandens genetiske aversion mod lig og lort
lugt holdt ham væk fra farligt inficeret drikkevand, men hvis en
dansker idag tør stå ved sin naturlige kropslugt, og en hysterisk
dømmesyg oplever problem i det, så er denne 100% den kritisable.

Hvis man rør ved S-togspassagerer i myldretidstrængsel og smitter af,
så de udfra deres normer må bryde aftale for at skaffe sig pletfrit
tøj, så er man asocial.

Men at være videnskabeligt sandhedsøgende pioner for afslappet
hygiejne ved at være doven, er der i andre tilfælde næppe noget
asocialt i. Kan du forestille dig noget?

Arbejder man i et lille rum med hysteriske reaktionære kolleger i
timevis, og ved at de får hovedpine pr selvsuggestion, ved at de føler
sig nedværdiget ved at skulle have en lugtende person som ligemand, så
bør måske en arbejdsgiver få tingene til at glide ved at retlede den
trailblazende Einstein-wannabe.

Men samvær i få minutter er ikke noget, der efterlader smerter i
næsen.

Fra : kk

Dato : 14-10-06 10:39

> [...]
> trailblazende Einstein-wannabe.
>
> Men samvær i få minutter er ikke noget, der efterlader smerter i næsen.

Hej,

Hvad videnskab er der i ovenstående indlæg?
og
hvorfor publicerer du det også under dk.politik?

i øvrigt, uden bevisførelse, noget provokerende vrøvl.

Med ønsket on god bedring
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-06 15:08

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Hej,
>
> Hvad videnskab er der i ovenstående indlæg?
> og
> hvorfor publicerer du det også under dk.politik?

Kan nogen være i tvivl om at mikrobespredning er OnTopic i
dk.videnskab

Hetzen mod usoignerthed som Einsteins er baseret på religion, som
videnskab bør bekæmpe ,og især myter om at kropslugt betyder risiko
for smittespredning - hvilket måske var sandt for århundreder siden,
og SÅDAN OVERTRO BØR FORSKERE BEKÆMPE, selvom kvinder elsker
hygiejneforgudende antividenskab

Fra : kk

Dato : 14-10-06 15:47

> [...]
> smittespredning - hvilket måske var sandt for århundreder siden, og SÅDAN
> OVERTRO BØR FORSKERE BEKÆMPE, selvom kvinder elsker hygiejneforgudende

Vrøvl!
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-06 19:12

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Vrøvl!
> kk

Har du ikke læst advarslerne mod at læse indlæg fra mig - DET SKADER

Din barnetro kan blive skadet

Du kan skade andres tidsforbrug hvis du med indholdsløst svar såsom
Vrøvl ikke er ontopic og videnskabelig - forklar HVAD du er uenig i og
hvorfor

WEgge kan ikke forklare hvorfor han er uenig i min bratinstorming om
hvad reelt skete i BAngkok med ballonerne - og slet ikke give en grund
til at afvise en sandførdig og nøgtern leksikalsk artikel fra
wikipedie om Glistrup.

Mærkeligt at ret gode artikler om mig er kommet igennen - hvorfor
henvisser folk så til løgneren Hüttels fra ÅlborLøgneuniversite og
hans OSS?

http://da.wikipedia.org/wiki/Bo_Warming
http://en.wikiquote.org/wiki/da:Bo_Warming
http://da.wikiquote.org/wiki/Bo_Warming#P.C3.A6dofili_og_incest

Eneste argument mod min kritik af EB har været, at når EB skriver det
, så må det passse
Se anti-Stasi filmen "De andres liv"(premiere i mange biografer igår )
"Når Stasi indespærrer, så må der være skyld" - det er analogt

Fra : Martin Johansen

Dato : 16-10-06 00:31

> [...]

>Mærkeligt at ret gode artikler om mig er kommet igennen - hvorfor
>henvisser folk så til løgneren Hüttels fra ÅlborLøgneuniversite og

Jeg forsøgte at tilføje lorteforsknings materialer der, men
godhedsmafiaen slettede det prompte.

Fra : Niels L Ellegaard

Dato : 14-10-06 14:25

kk wrote:
> Hvad videnskab er der i ovenstående indlæg?
> hvorfor publicerer du det også under dk.politik?

Hvis du ikke kender Bo Warming så vil jeg opfordre dig til at "Ofte
Stillede Spørgsmål om Bo Warming"
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

I korte træk er pointen at det kun skader at diskutere med manden.

Niels

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 15:13

"Niels L Ellegaard" <niels.ellegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> I korte træk er pointen at det kun skader at diskutere med manden.

Hvem skader det?

Fra : kk

Dato : 14-10-06 15:53

kk wrote:
> [...]

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

I korte træk er pointen at det kun skader at diskutere med manden.

Jeg kan ikke se, hvem det skulle skade, men jeg tror at jeg forstår dit
synspunkt.

mvh
kk

Fra : kjaer

Dato : 14-10-06 19:44

Niels L Ellegaard wrote:

> [...]
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html
>
> I korte træk er pointen at det kun skader at diskutere med manden.

Det er sandt at han er frygtelig irriterende! Men de bedrevidende må snart
krybe til korset og indrømme at han havde ret i det der med GPS'en, det er
jo ikke nødvendigt at blande Einstein ind i det! Ja, lad den bare køre igen
Men det er langt smartere at synkronisere de der atomure, end at lave
relativistiske beregninger.

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-06 00:59

"kjaer" <udvillyknj@udgreennet.gl> skrev i en meddelelse
> Men det er langt smartere at synkronisere de der atomure, end at lave
> relativistiske beregninger.

Hvordan vil du synkronisere atomure, uden relativitetsteorien?

Fra : kjaer

Dato : 15-10-06 02:18

ThomasB wrote:
> "kjaer" <udvillyknj@udgreennet.gl> skrev i en meddelelse
>
> Hvordan vil du synkronisere atomure, uden relativitetsteorien?

Det ved jeg da ikke noget om. Men alle ure i gps-systemet kører "gps-time"
og synkroniseres løbende, også de billige kvartsure i modtagerne. Når de
aldrig får lov til at køre forskelligt, bliver det vel heller ikke
nødvendigt at regne på tidsforskydningen.

Fra : ML-78

Dato : 15-10-06 09:30

kjaer skrev:

> Det ved jeg da ikke noget om.

Hvorfor så udtale sig om det? Endog så skråsikkert?

> [...]
de
> aldrig får lov til at køre forskelligt, bliver det vel heller ikke
> nødvendigt at regne på tidsforskydningen.

Jo, det er en nødvendighed for at signalets tidsstempel fra
satellitterne bliver korrekt.

ML-78

Fra : kjaer

Dato : 15-10-06 10:55

ML-78 wrote:

> Hvorfor så udtale sig om det? Endog så skråsikkert?

Jeg er slet ikke sikker på andet, end at de oplysninger man har fået her
viser sig at være forstyrret af en masse gætteri.

> Jo, det er en nødvendighed for at signalets tidsstempel fra
> satellitterne bliver korrekt.
>

> ML-78
gps-time bliver et gennemsnit af mange atomures måling af et tidsinterval,
det har ikke noget at gøre med hvad klokken ellers er, her og der.

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 15-10-06 10:58

"kjaer" <udvillyknj@udgreennet.gl> wrote in message

> Jeg er slet ikke sikker på andet, end at de oplysninger man har fået her
> viser sig at være forstyrret af en masse gætteri.

Så meget desto bedre at du også begynder at gætte løs

Fra : ML-78

Dato : 15-10-06 11:37

kjaer skrev:

> gps-time bliver et gennemsnit af mange atomures måling af et
tidsinterval,
> det har ikke noget at gøre med hvad klokken ellers er, her og der.

Jeg ved ikke hvad det er for et gennemsnit du mener.
Positionsbestemmelse vha. GPS baserer sig på tidsstemplede
positionsangivelser fra satellitterne. For at man kan bruge
tidsstemplerne til noget i sin modtager skal der korrigeres for
relativistiske effekter.

ML-78

Fra : kjaer

Dato : 15-10-06 14:20

ML-78 wrote:

> Jeg ved ikke hvad det er for et gennemsnit du mener.

Når man synkroniserer mange atomure, så er den tid der bruges vel et
gennemsnit.

> [...]
> positionsangivelser fra satellitterne. For at man kan bruge
> tidsstemplerne til noget i sin modtager skal der korrigeres for

Ellers får ekskrement-eksperimentatoren ret, så det må vi holde fast i.

Fra : ML-78

Dato : 15-10-06 14:33

kjaer skrev:

> Når man synkroniserer mange atomure, så er den tid der bruges vel et
> gennemsnit.

Nej, det er en korrigering ud fra satellitternes hastighed og position i
forhold til Jorden.

ML-78

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-06 15:43

> [...]
> aldrig får lov til at køre forskelligt, bliver det vel heller ikke
> nødvendigt at regne på tidsforskydningen.

Problemet med atomure i satelitter i bevægelser og under påvirkning af
tyngdekraft, er at de kommer til at gå forkert. Det kan der korrigeres for
vha. relativitetsteorien.

Man kunen selvfølgelig også bare korrigere ved at prøve sig frem, som BW
foreslår. Hvis man gjorde det, så ville man finde et mønster og ville derved
have "opfundet" relativitetsteorien. Einstein forudsagde "mønsteret".

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 15-10-06 16:22

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
> [...]
> foreslår. Hvis man gjorde det, så ville man finde et mønster og ville
> derved have "opfundet" relativitetsteorien. Einstein forudsagde

Og det er netop beviset på Einstein genialitet og gavn. I stedet for at
spilde skatterydernes penge på trial'n'error-approximer, indtil man fandt en
brugbar proportionalitetsfaktor, var Einstein genial og fandt simpel og smuk
formel, der sparede meget arbejde og gjorde gps-systemet anvendeligt i
praksis.

Fra : ThomasB

Dato : 16-10-06 13:15

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> smuk formel, der sparede meget arbejde og gjorde gps-systemet anvendeligt

Jep, og nu mangler vi bare BW kommer og indrømmer at han har taget fejl.