Operatørlogo
Fra : The Grif

Dato : 13-10-06 23:23

Hej jeg har en Nokia 5140i hvor der står TELIA DK altså operatørlogo. Er
det ikke mulig at fjerne dette? jeg har haft en nokia før men kan sku ikke
finde ud af at få det væk. Jeg mener at man kunne vælge om der skal være ur
og operatørlog præsenteret på skærmen. Er der nogle der ved dette.

Hilsen Lasse

Fra : Peter \(7700\)

Dato : 18-10-06 10:55

"The Grif" <NOMAIL@NOMAIL.CCCP> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde ud af at få det væk. Jeg mener at man kunne vælge om der skal være
> ur og operatørlog præsenteret på skærmen. Er der nogle der ved dette.

Du kan fjernedet hvis du går ind på http://www.xgryde.dk/wap/wml og så det
der hedder "blank" mener jeg er det så skulle det være fixet.
Skal selvfølgelig gøres på tlf. med fungerende wap opsætning.

Mvh
Peter