Database m/fluer + Fangst Journal
Fra : Henning Pedersen

Dato : 22-06-01 21:57

1) Kan nogen anbefale et godt program til PC til indtastning af fluer
(bindemønstre) + indscanning af fotos af vidunderet? Gerne med plads til en
god fyldig beskrivelse.

2) Har nogen anbefale et godt program til PC med en elektronisk Fangst
Journal? Gerne med plads til fyldige dagbogsnotater fra fisketuren.

Jeg har ikke den fjerneste anelse om noget sådant findes.

Knæk & Bræk

Henning Pedersen

Fra : Henric

Dato : 23-06-01 01:25

Här är en: http://www.blackend.dk/catchem.htm
Tröttnade dock på att den strulade i Win2000.
/H

Fra : Rino Hansen

Dato : 24-06-01 10:36

Prøv at. kigge på Terrafin Software. www.terrafin.com
Det er et lille genialt program til, at registrere sine fangster.
Du kan downloade en demo af programmet.
Jeg har selv investeret i den fulde version, og er absolut ikke utilfreds
med det programmet kan.

Venlig hilsen

Rino Hansen