Update: Reklamationssag i Elgiganten
Fra : Karina Hansen

Dato : 13-10-06 18:45

Hej Gruppe..

Til dem der ikke ved hvad det drejer sig om, kan det læses i indlæg
længere oppe...

Okay, nu er grænsen nået... Efter en uges ventetid på min nye telefon,
hørte jeg ingenting. Så jeg troppede op i biksen og spurgte hva der var
los.. Han sagde at den desvæææærre ikke var kommet endnu og at de blev
nødt til at krediterer en K750i fra deres lager. Så langt så godt.

Han sagde at jeg skulle afleverer lader, headset og hvad der ellers
fulgte med min gamle telefon.. fint nok, jeg havde det ikke med så jeg
sagde "Jeg kommer tilbage senere i dag og henter den så" og det sagde
han var ok. Jeg kører nu ud i den anden ende af byen og henter tingene..
Da jeg havde afleveret dem fik jeg en seddel jeg skulle gå ind i
butikken med, så ville jeg få udleveret en ny telefon.

Om så ikke manden kommer tilbage fra lageret og siger at de ikke har
flere!!!! Det er bare for dårligt! Kunne de måske ikke have tjecket om
der var en lagerbeholdning, inden jeg kørte!? så kunne jeg køre slukøret
hjem, godt gal i skralden.. han sagde at den kom på mandag eller
tirsdag.. *Suk*

Mvh
Karina

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 13-10-06 18:59

"Karina Hansen" <khansen84@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt gal i skralden.. han sagde at den kom på mandag eller tirsdag.. *Suk*

Jeg giver dig ret al for dårlig service.
Men hvem vil betale for service i disse "netto" tider...?

Fra : Karina Hansen

Dato : 14-10-06 08:23

> Jeg giver dig ret al for dårlig service.
> Men hvem vil betale for service i disse "netto" tider...?

Tjae... det er sådan lidt ligesom jeg aldrig vil røre Debitel pga. deres
ringe service.. Så lidt vil jeg altså gerne betale for service - havde
jeg vidst at jeg stod med det problem nu her, havde jeg nok styret
udenom Elgiganten også ;) Men du har ret, folk går jo efter
"supertilbuddene" og det har de nogen af ind imellem.. f.eks. priskrigen
på PS2 (Der købte jeg den heldigvis i Bilka, hehe)

Mvh Karina

Fra : Peter SD.

Dato : 13-10-06 20:23

Hej.

Det er da helt vildt hvad du har været udsat for, man må da håbe for
el-giganten at det er mere undtagelsen end reglen, at de har så meget rod i
tingene.....
- ellers må det da gå stærkt ned af bakke for dem, for hvem gidder at handle
sådan et sted flere gange ??

> han sagde at den kom på mandag eller tirsdag.. *Suk*

Det er vist desværre et standard-svar de benytter sig af i "elefanten".....
- jeg har på et tidspunkt, flere uger i træk, været ude for at hente en
telefon som kom "mandag eller tirsdag", til sidst gad jeg ikke at vente
længere, og lod handlen annulere, da der var tale om en ny telefon uden abo.
som jeg aldrig fik....

--
Peter D.

Fra : Karina Hansen

Dato : 14-10-06 08:33

Peter SD. skrev:
> [...]
> tingene.....
> - ellers må det da gå stærkt ned af bakke for dem, for hvem gidder at handle

Jeg har i hvert fald mistet noget for dem.. Har da også fortalt venner,
bekendte og familie om det.. Hvis jeg skal handle der igen, bliver der
tale om ukomplicerede og billige ting som en dvdfilm. Ikke noget der
skal til repereation hvis det går i stykker.. Selvfølgelig kunne man gå
et andet sted hen og få det fikset, men alligevel.

> [...]
> længere, og lod handlen annulere, da der var tale om en ny telefon uden abo.

Det lyder ikke særlig opmundrende... Jeg sagde også "og hvis du så ikke
ringer, skal jeg så bare komme på mandag alligevel?". Han forsikrede mig
om at han ville ringe og hvis jeg var _heldig_ kom den lørdag (i dag)...

Mvh
Karina

Fra : søren poulsen

Dato : 14-10-06 08:45

"Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i tingene.....
> - ellers må det da gå stærkt ned af bakke for dem, for hvem gidder at

mig har de set for sidste gang skulle købe en julegave sidste jul den havde
de sørme ikke hjemme men den kom igen sagde de og fik mit nr de har ikke
ringet endnu
en anden gang skulle jeg købe en radio/dvd sæt til en gave det havde de
desværre ikke hjemme nå men så kunne jeg da købe et andet sæt sagde jeg og
fandt en ny model hvad mon de så sagde? Desværre den har vi ikke hjemme så
spurgte jeg om han havde noget hjemme jeg kunne købe af dem

De får kun vare hjem onsdag og fredag ved jeg fra en kollega der køre med
deres varer fra deres lager i sverige
mvh
søren
der mener elgiganten er en internetbutik hvor man har mulighed for at holde
tingene i hånden hvis de har det hjemme

Fra : Karina Hansen

Dato : 14-10-06 09:06

> [...]
> søren
> der mener elgiganten er en internetbutik hvor man har mulighed for at holde

Okay - det var i torsdags jeg var derinde igen, igen, igen.. så mon ikke
han har været klog nok til at få den med fredags ekspressen? (eller ikke.. )

Mvh
Karina

Fra : Peter SD.

Dato : 14-10-06 09:11

Hej.

> [...]
> fandt en ny model hvad mon de så sagde? Desværre den har vi ikke hjemme så
> spurgte jeg om han havde noget hjemme jeg kunne købe af dem

Disse ting er desværre generelt for El-giganten, og ikke kun for deres
"telefon-afdeling"...
Hvis du finder noget i deres tilbudsavis, så har de med 95% garanti ikke den
vare hjemme, og ved ikke precis hvornår varen kommer igen.... (Og det de så
har hjemme er aldrig de gode tilbud i avisen alligevel)
"Men her er en anden ,den er godt nok noget dyere, men den har vi hjemme"
- hvor tit har man ikke hørt den sætning i "elefanten" ??

De køre efter princippet "når proppen er af", altså når folk har bestemt sig
til at "i dag skal vi have nyt TV", så kan de ret nemt sælge folk noget der
er dyere end det de kom for.......

--
Peter D.