Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan man bytte udstyr ??
Fra : Berit Nielsen

Dato : 22-06-01 21:36

Jeg har været så heldig at få mig et nyt kamera i slutningen af sidste år.
Et Nikon F- 60
Og til det har jeg bare den linse som fulgte med kameraet.
Men jeg ønsker mig brændende en "størrere" linse som jeg kan zoome mere ind
med.
Den skal hedde noget med 75 - 240.

Men så har jeg mit gamle Nikon at bytte med,
hvis altså nogen af jer ved om man kan det et sted ??
Mit gamle kamera hedder : Nikon EM
Og jeg har en helt ny "uoriginal" blitz til det.
En original 50 mm linse.
En "uorginal" RMC Tokina 35 - 70 mm linse.
Kameraet er meget velholdt og ligger i en pæn foret kamera taske.
Der er engels manual med.

Jeg vil lige slutte med at sige at jeg bor i Århus.

Undskylder lige hvis der skulle være nogle fejl,
men jeg ved ikke meget om kameraer andet end hvor man trykker på kanppen *S*
Håber i kan bære over med mig .

Hilsen Berit N
http://www.wendy-shah.dk

Fra : Jensen

Dato : 23-06-01 13:22

Prøv at læse i avisen, telefonbog mm. ang fotohandlere der køber brugt.
Her i københavn er der mange og det giver i sagens natur en bedre pris hvis
man skal købe noget nyt. Men forhør dig hos flere, der er meget forskeld på
hvad din "netto" pris bliver.

"Jensen"

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 23-06-01 15:11

> Jeg vil lige slutte med at sige at jeg bor i Århus.

Ligger der ikke en Phototeam i Århus? http://www.phototeam.dk

Smut ned til dem og spørg hvad de vil give i byttepris og vend så tilbage
til gruppen og fortæl os. Der er helt sikkert nogen der kan fortælle dig om
det er en god pris eller om du vil kunne få væsentlig mere for det privat..

Hilsen
Kenneth