V3
Fra : Brian Laursen

Dato : 12-10-06 07:05

Hjælp hvad skal vi gøre med min kærestes motorola V3. Den skal lade hele
tiden?? ny software, eller nyt batt? eller ny tlf?

--
Virtually Yours

Brian laursen
http://home1.stofanet.dk/cashman Blackbird stuff

Fra : Andseman - 6400

Dato : 12-10-06 08:01

Pprøv at skifte batteriet ud, evt. ved at låne fra en anden V3. Ved ikke om
en sw opt. kan hjælpe.

Men ellers må du til lommerne og skifte mobilen ud.

Fra : Henrik

Dato : 12-10-06 13:11

Det lyder som et generelt problem med de nye telefoner, har lige fået en V3i
m og de første par gange lavet den det nr, jeg fik et nyt batteri, samme
problem, prøvet at lade batteriet op i en anden V3 telefon, nu ser det ud
til at den holder 5 dage på en opladning. En kollega har en sprit ny SE K800
med samme problem, i takt med de spækker telefonerne med software og gejl,
så tære det på strømmen...

Mit råd. Prøv at lad den op, pil laderen fra 1 minut og sæt laderen i igen
indtil den kun er 1-2 min om at sige fuldt opladet så skulle den være hjemme

Held og lykke.

Fra : Kell Petersen

Dato : 09-11-06 04:00

> [...]
>
> Mit råd. Prøv at lad den op, pil laderen fra 1 minut og sæt laderen i igen
> indtil den kun er 1-2 min om at sige fuldt opladet så skulle den være

Min datters telefon , en V3 har samme problem ,,
Men den har været i lokummet 2 gange og vandprikken er blevet rød,,, så nu
ville jeg skille den ad ,, nogen gode råd til hvordan
Har skruet 6 skruer ouf og fjernet 5 gummipropper
Men skidtet hænger stadig fast ...?
Eventuelt en tegning af sådan en totalt adskilt