Jazzpianist.dk
Fra : jazzpianist.dk@gmail~

Dato : 12-10-06 00:03

prøv at tjekke www.jazzpianist.dk, hvis du skal have god stemningmusik
til din fest, dit bryllup eller til en reception.

http://www.jazzpianist.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-06 08:30

<jazzspam.dk@gmail.com> wrote in message
>prøv at tjekke www.jazzspam.dk, hvis du skal have god stemningmusik
>til din fest, dit bryllup eller til en reception.

Og hvorfor var det lige du mente at det var ok at poste reklamer i
dk.kultur.musik?

Vi har news:dk.opslag til den slags

Fra : Holst

Dato : 12-10-06 08:38

Alex Linaa wrote:

> Og hvorfor var det lige du mente at det var ok at poste reklamer i
> dk.kultur.musik?

Ja, han vil have os til at tjekke jazzpianist.dk, men han skulle nok
selv først have tjekket www.usenet.dk

Fra : Thomas Bruun

Dato : 12-10-06 15:59

Holst skrev:

> Ja, han vil have os til at tjekke jazzpianist.dk, men han skulle nok
> selv først have tjekket www.usenet.dk

Hva´ med at fokusere på det positive istedet for altid det negative
ved at lege "net-betjent"?Reklamer virker jo kun hvis de er hvor folk
ser dem

Mvh Thomas

Fra : Holst

Dato : 12-10-06 16:13

Thomas Bruun wrote:

> Hva´ med at fokusere på det positive istedet for altid det negative
> ved at lege "net-betjent"?Reklamer virker jo kun hvis de er hvor folk
> ser dem

Deri har du ret. Men ville du ønske, at pladeselskaber, koncertsteder,
amatørmusiker og hvad ved jeg, dagligt begynder at poste utallige
reklamer i dette forum?

Fra : Thomas Bruun

Dato : 12-10-06 16:27

Holst skrev:

> Deri har du ret. Men ville du ønske, at pladeselskaber, koncertsteder,
> amatørmusiker og hvad ved jeg, dagligt begynder at poste utallige
> reklamer i dette forum?

det afhænger meget af reklamens udformning,det må ikke være
kommercielt.Det skal selvfølgelig ikke være farvestrålende og
utroværdigt som på TV2 og TV3,men f.eks. en lille omtale om at mit
band f.eks spiller den og den dag på det og det sted i XXX-by kan da
ikke skade nogen.Det er jo ikke kommerciélt,men svarer til at man
sender en mail eller sms til sine venner om arrangementet.

Mvh Thomas

Fra : Holst

Dato : 12-10-06 16:42

Thomas Bruun wrote:

> [...]
> ikke skade nogen.Det er jo ikke kommerciélt,men svarer til at man
> sender en mail eller sms til sine venner om arrangementet.

Tjah ... hvis der nu er 100 bands, som finder ud af, at de kan poste
sådanne indlæg her, og de hver har fornøjelsen af at spille 1 gang hver
anden måned. Så bliver det til 600 mere eller mindre ligegyldige tråde,
som kun interesserer ganske, ganske få af gruppens læsere, som måtte bo
ganske tæt på det pågældende spillested.

Det er derfor, vi har opslagsgrupperne. Synes man, der mangler en
opslagsgruppen rettet direkte mod musik, kan man jo altid lave et OTD derom.

Fra : Eliasen

Dato : 12-10-06 17:27

"Holst" <newsjul06@shelter.dk> wrote in message

> [...]
> tråde, som kun interesserer ganske, ganske få af gruppens læsere, som
> måtte bo ganske tæt på det pågældende spillested.

Det regnestykke kan jeg simpelthen ikke få til at gå op. Uanset hvordan
jeg vender og drejer det.

Vi er ikke uenige i princippet. Jeg kan bare ikke følge din
matematik-time.

--
Eliasen

Fra : Holst

Dato : 12-10-06 17:55

Eliasen wrote:

> Det regnestykke kan jeg simpelthen ikke få til at gå op. Uanset hvordan
> jeg vender og drejer det.
>
> Vi er ikke uenige i princippet. Jeg kan bare ikke følge din
> matematik-time.

Hver anden måned er 6 gange om året. Og spiller 100 bands hver 6 gange
om året, så er der 600 koncerter. Og derfor 600 indlæg at poste om
småkoncerter rundt omkring i landet.

Fra : Eliasen

Dato : 12-10-06 18:12

> [...]
>

> Hver anden måned er 6 gange om året. Og spiller 100 bands hver 6 gange
> om året, så er der 600 koncerter. Og derfor 600 indlæg at poste om

Ahhhhh, jeg manglede informationen om at det er pr. år.

--
Eliasen

Fra : Holst

Dato : 12-10-06 19:27

Eliasen wrote:

> Ahhhhh, jeg manglede informationen om at det er pr. år.

Ja, man tror, det er åbenlyst, men hvad der er åbenlyst oppe i ens eget
hoved, er ikke altid åbenlyst i andres.

Fra : Eliasen

Dato : 12-10-06 19:37

Fra : Max

Dato : 12-10-06 20:49

Hej Holst

> Ja, man tror, det er åbenlyst, men hvad der er åbenlyst oppe i ens
> eget hoved, er ikke altid åbenlyst i andres.

Det er noget sjusk at folk læser hvad man skriver istedet for at
læse hvad man mener :)

Mvh Max

Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 12-10-06 18:03

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> jeg vender og drejer det.
>
> Vi er ikke uenige i princippet. Jeg kan bare ikke følge din

100 bands * poster hver anden måned (12måneder/hveranden måned(2)) <->
100*6= 600

Der mangler bare benævnelse pr år eller som min gamle matematiklærer vil
sige: "Er det bananer"

Resten af diskusionen vil jeg holde mig udenfra da det er en uendelig
diskusion som kører i hver en nyhedsgruppe med jævne mellemrum.

Mvh

Karsten der alligevel sendte et indlæg i tråden

Fra : JB

Dato : 13-10-06 15:30

En dårlig reklame er også en god reklame, nu har i alle været med til
det bliver mere interessant.

JB

"Karsten H. Larsen" <Karsten@FJERNDETTEcph-metronet.dk> skrev i en
meddelelse news:0bedndfcz9vL6LPYRVnyjg@giganews.com...

Fra : Eliasen

Dato : 13-10-06 15:37

"JB" <xxxxxx@hotmail.com> wrote in message
> En dårlig reklame er også en god reklame, nu har i alle været med til
> det bliver mere interessant.

Nix! Det hører i en vis grad fortiden til. Simon Spies-æraen er ovre.
Netop OPs holdning har gjort at jeg nægter at tjekke siden og dermed er
jeg også villig til at fraråde folk at booke vedkommende.

--
Eliasen

Fra : Per

Dato : 13-10-06 16:03

"Eliasen" <

> Netop OPs holdning har gjort at jeg nægter at tjekke siden og dermed er
> jeg også villig til at fraråde folk at booke vedkommende.

Det er lidt en skam: Han han fundet på et nyt koncept, det gør jazz
salgbart-

Per

Fra : Eliasen

Dato : 13-10-06 16:21

"Per" <nospam@fake.dk> wrote in message

> "Eliasen" <

> Det er lidt en skam: Han han fundet på et nyt koncept, det gør jazz
> salgbart-

Jeg tvivler på, at det er gjort mere salgbart pga. ham. Jeg har altid
købt jazz, men har nu ingen intentioner om at købe det fjerneste af OP.

--
Eliasen

Fra : Martin Bak

Dato : 13-10-06 17:19

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Per" <nospam@fake.dk> wrote in message

> Jeg tvivler på, at det er gjort mere salgbart pga. ham. Jeg har altid købt
> jazz, men har nu ingen intentioner om at købe det fjerneste af OP.

Er jeg blind? Hvem er OP? Hvis det er trådstarter og det fremgår af hans
Jazzside, så _har_ du vel netop været inde og tjecke den? Eller har du
informationer jeg ikke kender til?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Eliasen

Dato : 13-10-06 18:25

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message

> Er jeg blind? Hvem er OP? Hvis det er trådstarter og det fremgår af
> hans Jazzside, så _har_ du vel netop været inde og tjecke den? Eller
> har du informationer jeg ikke kender til?

Ja, det er trådstarter. Og nej, jeg har ikke tjekket siden. Hvad får dig
til at tro at jeg har det?

--
Eliasen

Fra : JB

Dato : 14-10-06 16:48

Jeg forstår jer simpel ikke at i gider at spille jeres tid.
Der er ellers så mange gode emne i gruppen og så kommer der lige en lille
dårlig en,
og så farer i op som jeg ikke ved hvad.

JB

Fra : jazzpianist.dk@gmail~

Dato : 15-10-06 23:50

Jeg beklager meget at jeg tydeligvis har gjort en del af jer uret. Jeg
havde via et link fundet lignende indslag tidligere i denne gruppe, så
jeg troede faktisk det var ok. Tak for den pæne henvisning til
etiketten. Det er altid rart at blive mødt i en venlig tone, selv når
man kommer til at træde ved siden af.