Musikpriser?
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-10-06 21:17

Findes der et site ala fx dvdpriser bare med musik i stedet?

Jeg leder efter Johnny Cash, The Legends
Jeg har bestilt på amazon.co.uk men de shipper tidligst 19 okt (jeg har
bestilt flere CD'ere)

pft/Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 15-10-06 18:00

"Peter Lykkegaard"
> Findes der et site ala fx dvdpriser bare med musik i stedet?
>
> Jeg leder efter Johnny Cash, The Legends
> Jeg har bestilt på amazon.co.uk men de shipper tidligst 19 okt (jeg har
> bestilt flere CD'ere)

Det kunne være rigtig fedt hvis der gjorde. Jeg tjekker www.stereoweb.dk,
www.cdwow.com, www.cdjungle.com, www.play.com og www.cdon.com hver gang -
amazon er backup, fordi de næsten har alting, men ofte lidt dyrere end de
andre.

/Lars