Søges: navn på sang/melodi
Fra : Familien Nielsen

Dato : 11-10-06 19:19

Hej
Jeg har lovet en ung mand som bor på plejehjem om jeg kunne spore en sang
for ham.
Han kan flg.; yah yah yar- u´h-a`h- I wanna be your girl.
Dette er alt hvad jeg har og jeg håber at nogen har nogle forslag da det
betyder meget for ham at få teksten, melodien kan han.
Jeg syntes også at kunne genkende lidt men kan ikke komme på hvem det er.
mvh. Søren

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 11-10-06 21:05

Familien Nielsen wrote:
> Hej
> Jeg har lovet en ung mand som bor på plejehjem om jeg kunne spore en
> sang for ham.
> Han kan flg.; yah yah yar- u´h-a`h- I wanna be your girl.

Det der u'h a'h... kunne det eventuelt i stedet blive efterfulgt af et
"I wanna knooow if you'ld be my girl"????

For så kunne det jo være DJ Ötzis version af sangen " Hey Baby", fra 2001
Teksten kan du finde her
http://homepage.ntlworld.com/alan.stuart/music/lyrics/heybaby.html

Flying Hotdogs

Fra : Familien Nielsen

Dato : 12-10-06 07:45

Det er lige nøjagtig hvad det er, takker for hjælpen.
Søren