tdc adsl og spil på nettet
Fra : Peter Mølgaard

Dato : 22-06-01 21:23

hej jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg sender til men jeg prøver.

jeg har fået adsl hos tdc og installeret en firewall nu er det så jeg spørge
hvordan man spiller
over mns gaming zone jeg kan godt komme in i de forskellige games rum når så
hosten
starter spillet op starter mit spil også op og så kommer meddelsen venter på
forbindelse
fra gameing zone og der sker ikke mere.

jeg har hørt at der er noget firewall i den router(2601) fra tdc kan det
være derfor.

undskyld hvis det ikke er den rigtige newsgroup
men det lyder som om dem der er her ved hvad de har med at gøre

Venlig hilsen
Peter Mølgaard

Fra : Hans C. Jensen

Dato : 23-06-01 08:32

Fjern routeren og dine problemer er løst.

Fra : dk2980

Dato : 24-06-01 21:22

"Hans C. Jensen" skrev d. 23-06-01 08:32 dette indlæg :

> Fjern routeren og dine problemer er løst.
>
>kan man bare sådan uden videre fjerne routeren, eller kræver det nyt
netkort også, via atm ??

http://www.kandu.dk/

Fra : dk2980

Dato : 24-06-01 21:20