Re: Hastighed gennem router ?
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-10-06 13:57

Flemming Rubini skrev:

> Dine kræfter kunne sikkert bruges et bedre sted.

Jeg regner ikke med, at der skal bruges ret mange kræfter på det,
når det først kører.

> Jeg tror regnestykket løber lige op, og du slipper for
> alle frustrationer med at tilpasse nyudviklet teknologi.

Om man kan kalde et par Synologyer eller en FTP-server i det hele
taget for nyudviklet teknologi, ved jeg nu ikke rigtig, men jeg
kan sagtens forstå din tankegang.

> Givet fx 24-7-365 argumentet så er der stadig kun, flot set,
> 50-50 chancer for at det vil lykkes i proff-regi, gætter jeg.

Tror du virkelig ikke at chancerne for succes er større med sådan
et par Synologyer? Det var ikke meget.

> Sæt dog en ekstern netværkshaj til det!
>
> Med mindre du da vil inddrage din fritid? (not!)

Det vil jeg selvfølgelig helst ikke, men det er mere eller mindre
nødvendigt engang imellem i den branche. Selvfølgelig ikke uden
betaling, men man kan ikke forvente at arbejdet foregår fra 8 til
16 alle dage i den branche, har jeg erfaret.

--
Hilsen
Madsen