Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:
> Flemming Rubini skrev:
>
> > så ved du godt, at den rigtigste løsning er at oplyse chefen om
> > hvor avanceret denne teknologi er, og at virksomheden har brug
> > for den, - men da den er så avanceret, og nødvendig, køber man
> > sig til den, med support og hele lokomotivet
))
>
> Det ved jeg godt, og den metode har jeg også før benyttet mig af,
> men lige i dette tilfælde, mener jeg at det er lige lovlig meget
> citronpresning. :)
>
> > Den systemansvarliges opgave bliver at kravspecificere, og løfte
> > mobilen, hvis det bliver nødvendigt.
>
> Det ville unægtelig være det nemmeste, men også det dyreste.
Jeg var ironisk men ikke helt så ironisk. Al respekt for alle
interessenterne. Dine kræfter kunne sikkert bruges et bedre sted. Jeg
tror regnestykket løber lige op, og du slipper for alle frustrationer
med at tilpasse nyudviklet teknologi.
Givet fx 24-7-365 argumentet så er der stadig kun, flot set, 50-50
chancer for at det vil lykkes i proff-regi, gætter jeg.
Sæt dog en ekstern netværkshaj til det!
Med mindre du da vil inddrage din fritid? (not!)
--
Med venlig hilsen
Flemming Rubini
E-post: brug reply for at få korrekt adresse.