Nokia 6280 3 brandet.
Fra : Allan Knudsen

Dato : 10-10-06 11:38

Hvis jeg køber en brugt N6280 som er 3 brandet, hvad er der så "galt" med
den ud over at den har det lille 3 logo?

--
Man er klog når man ved hvad man ikke ved noget om.

<--Fjern DETTE fra e-mail adr.->

Fra : Andseman - 6400

Dato : 10-10-06 11:56

Hvad skulle der være galt med den ?

Den kunne være simlåst til 3 !

Fra : SB

Dato : 10-10-06 16:25

> [...]
> den ud over at den har det lille 3 logo?
>
> --
> Man er klog når man ved hvad man ikke ved noget om.

Nogle genvejstaster kan ikke bruges samt en del links. De er alle 'låst'
eller brandet til '3'.
Ret irriterende når man har skiftet til en ny udbyder!
SB

Fra : Allan Knudsen

Dato : 10-10-06 23:02

SB wrote

> Nogle genvejstaster kan ikke bruges samt en del links. De er alle
> 'låst' eller brandet til '3'.
> Ret irriterende når man har skiftet til en ny udbyder!

Men kan man ikke gøre noget ved det?

Fra : SB

Dato : 11-10-06 10:30

> SB wrote

> Men kan man ikke gøre noget ved det?

Næh, min er stadig brandet. Har efterfølg. fået opdateret software, men lige
lidt hjalp det.
Den er stadig 'låst'!
SB

Fra : Andseman - 6400

Dato : 11-10-06 10:38

Du kan få den låst op, men det er der så vidt jeg er info. ingen der kan
klare endnu....

Men det er vel kun et spørgsmål om tid, får det kan klares.

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 11-10-06 11:44

"Andseman - 6400" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan få den låst op, men det er der så vidt jeg er info. ingen der kan
> klare endnu....
>
> Men det er vel kun et spørgsmål om tid, får det kan klares.

Jeg snakkede med en 3 supporter i går, de kunne ikke udlevere låsekoder pga.
deres maskine til formålet var brudt ned. Det ser altså ud til at vi mangler
en insider der nupper den maskine de har stillet uden netværksopkobling og
får kopieret softwaren.

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Allan Knudsen

Dato : 12-10-06 00:16

SB wrote

> Næh, min er stadig brandet. Har efterfølg. fået opdateret software,
> men lige lidt hjalp det.
> Den er stadig 'låst'!

Snakker vi ikke om to forskellige ting her?
Telefonen er låst til 3 hvis man ikke kan bruge et sim kort fra en anden
udbyder i den.
Telefonen er så også brandet til 3, dvs. den har et logo fra 3 og nogle
genvejstaster er forprogrammeret til nogle 3 funktioner.

Hvis jeg har forstået de forskellige forumer ret, kan man ikke låse en 3
telefon op før tid, endnu men kan man ikke selv fjerne den branding
ved at vælge nogle andre funktioner til genvejstasterne?

Fra : SB

Dato : 12-10-06 15:58

Klip

> Hvis jeg har forstået de forskellige forumer ret, kan man ikke låse en 3
> telefon op før tid, endnu men kan man ikke selv fjerne den branding
> ved at vælge nogle andre funktioner til genvejstasterne?

Nej, det er jo det der er problemet for genvejstaster, logo'er og andet
skrammel fra '3' fjernes jo ikke - heller ikke efter en opdatering af s.w.
På min gjorde det ihvertfald ikke. Og jeg kan ikke forestille mig at der
findes forskellig s.w. om en mobi er brandet eller not.
Men sådan er vilkårene altså.....
SB